Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

RPG 1: 'Poorten van Illusie'

Ga naar beneden 
+6
Idol
Becca.
Lisora
Emena
Alina
Hope
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Lisora
Gigant
Lisora

Aantal berichten : 863
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 30

RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 28 Icon_minitimezo jan 30, 2011 9:51 pm

Een duivelse grijns verscheen op Moira haar gezicht toen ze de dreiging hoorde, hij had geen idee wie hij voor zich had. toch hij was dus een prins, dat maakte hem nog interesanter, maar die zorg was voor later nu eerst..-
Ze hoorde voetstappen achter zich "Cailen kijk uit voor die feeks ze.." Moira balde haar vuist geirriteerd. geen seconde later had ze zich omgedraait bij de eerste woorden en één van jorg zijn neven een zwaard in zijn borstkas geboord. "Ik had gezegt, netjes blijven wachten bij de rest." siste ze. ze trok haar zwaard terug haar ogen schoten vuur, toen begon ze te lachen uit het niets vals. "en ik haad nog wel willen wachten tot na het jawoord." ze draaide zich bij naar Jorg met een kille blik die iets verzachte, intereesant..
Terug naar boven Ga naar beneden
Alina
Gigant
Alina

Aantal berichten : 987
Registratiedatum : 23-02-10
Leeftijd : 34

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 28 Icon_minitimezo jan 30, 2011 10:18 pm

- Jörg -
En daar ging Sigurd Braeden. Een concurrent minder dus, voor het geval zijn grootvader besloot om opnieuw een andere erfgenaam aan te wijzen. Hij begon onbedaarlijk te lachen bij het zien van het verschrikte gezicht van Sigurd, toen hij dodelijk gewond ineen zakte.
'Ik neem aan dat u hulp nodig heeft bij het verbergen van het lichaam van mijn neef?' vroeg hij, haar galant zijn halsdoek aanbiedend zodat ze haar handen even kon schoonvegen. 'Zijn eigen schuld,' zei hij schouderophalend toen ze hem aankeek. 'Aan onderdanen die niet luisteren heb je niets.'
http://www.verhalensite.com/index.php?s=us&ss=r&id=5304
Lisora
Gigant
Lisora

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 28 Icon_minitimezo jan 30, 2011 10:21 pm

Moira grijnsde goedkeurend en nam de halsdoek aan, ze veegde haar hand schoon en de dienaar die deze dwaas in bedwang moest houden kwam aangerent. ze liep erip af en gaf deze een knal in het gezicht waarna deze diep boog. Moira keek om naar Jorg "ik dank U voor Uw aanbod, maar ik denk dat deze dwaas hier voor mij zijn eigen fouten wel op kan ruimen. "uwe hoogheid.." stamelde de dienaar waarna hij zich naar het lijk snelde. Moira borg haar zwaard op. "dus, U zou mij naar mijn vertrekken begeleiden?" interessant, dat was hij zeker.
Alina
Gigant
Alina

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 28 Icon_minitimezo jan 30, 2011 10:35 pm

- Jörg -
'Maar natuurlijk, vrouwe. En onderweg kunnen wij wellicht nog wat praten. U bent een buitengewoon intrigerende verschijning.' Hij meende ieder woord. Wat een moordwijf. Letterlijk dan.
'En ik denk ook dat ik er goed aan doe u op de hoogte te brengen van de situatie rond de bruiloft. Zeker als ook u mijn familieleden het liefst uit de weg ziet gaan.'
Hij bood haar zijn arm aan.
Lisora
Gigant
Lisora

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 28 Icon_minitimezo jan 30, 2011 10:40 pm

Moira keek op en grijnsde even ze schonk die dwaze diennaar van haar geen blik waardig meer en nam Jörg zijn arm aan, uit beleefdheid zo moest het lijken, al had ze zelf geen bezwaar.
"Dat lijkt me een buitengewoon goed idee." antwoorde ze dan ook. Voor nu wilde ze het idee van een onbekende is je vijand wel wat losser laten.
Emena
Gigant
Emena

Aantal berichten : 862
Leeftijd : 32

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 28 Icon_minitimezo jan 30, 2011 10:55 pm

-Giyana-

"Wat een leuke grappen maken jullie twee toch." zei de Giyana, nog steeds glimlachend. "De een, wat was de naam ook alweer...Laine, vertelt me dat hij niet wist dat ik het gehele eiland bedoelde...Maar jongen toch, is het zo slecht gesteld met je oren? Ik bedoel ik heb het meermaals herhaald...Verrassend dat je het dan toevallig vergeten bent. Hoewel ik me afvraag hoe toevallig dat is. En dan dat meisje...Hoezo zou ik kwade bedoelingen hebben? Ik bedoel, zo kwaad ben ik nu toch ook weer niet? Jullie mochten even op mijn eiland verblijven, nadat jullie er zomaar zijn neergedaald zonder het ook maar beleefd te vragen of het mocht...Ben ik dan zo slecht door jullie te wijzen op het niet nakomen van onze overeenkomst? Ieder ander had jullie gelijk weggestuurd, in het ergste geval gewoon gelijk van kant gemaakt. Lekker dankbaar zijn jullie."

-Sidra-

"Ik ben benieuwd" zei Sidra, terwijl ze verder het water in ging. Op het moment dat haar kleding in contact kwam met het water, veranderde het naar de stand minimaal, de stand die ze altijd in het water gehad had, daar het de minste weerstand opleverde. Sidra had er echter geen erg in, juist omdat het zo'n automatisme was.

http://mythica.actieforum.com/
Alina
Gigant
Alina

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 28 Icon_minitimezo jan 30, 2011 10:56 pm

- Jörg -
'Nou, het zit zo,' zei hij, terwijl ze de trap op liepen. 'Mijn lieve neef is van onschatbare waarde voor iemand die me grof geld biedt voor zijn gevangenneming. Helaas is de prins nog afwezig, en zal zijn familie mij behoorlijk dwars kunnen zitten als ik hem een haar op dat rooie hoofd van hem krenk. Daarom dacht ik dat ik het lot een handje zou helpen door me als hem voor te doen, mijn haren te verven en zijn verloofde ten huwelijk te vragen. Nu moet hij wel komen als hij dat hoort, nietwaar?' Ze liepen een brede gang in. 'En omdat de familie van de bruidegom niet kan uitblijven op zo'n belangrijke dag, heb ik gelijk al die lastposten bij elkaar. Ik denk dat het tegen nu al duidelijk voor u mag zijn dat ik niet langer enige concurrentie van hen duld waar het de troon betreft.'
---

- Cailen -

Zijn hart ging sneller slaan toen haar kleding minimaliseerde. Maar juist het feit dat hij haar uit fatsoen nog niet aan kon raken, maakte dat het zo'n hevige reactie in hem teweeg bracht. Hij keek naar de blote schouders en haar rug, waar nog net een bandje overheen liep dat nog net het stuk op zijn plaats hield waarmee ze haar... Oh niet aan denken!
Hij knielde in het water achter haar neer, een bloem in zijn hand. Hij wreef de knop kapot, tot er geurige olie aan zijn handen kleefde. De bloem was lichtroze, met een rood hart. Er werden veel liefdesdrankjes van gebrouwen in Novick.
'Deze bloem heet "Freya's boezem",' legde hij uit, terwijl hij de olie over haar schouders en rug verdeelde. 'De olie die ik nu gebruik zou je meer energie moeten geven. Oh, en het helpt tegen een hoop kwaaltjes.' Over de vermeende eigenschap dat het de lust zou opwekken, zweeg hij maar even liever, omdat hij niet widle dat ze zou denken dat hij iets probeerde. Daar wachtte hij toch maar liever mee tot zijn ouders Sidra zouden hebben ontmoet.
---

- Ilisa (Cailens mammie) –
Prinses Ilisa steunde met haar ellebogen op de houten vensterbank en keek uit over de zee. De Koninklijke kajuit van de Agerdan was voorzien van alle gemakken en luxe, maar vandaag kon niets aan boord haar boeien. Ze maakte zich zorgen om haar zoon. Cailen was uit het zicht geraakt toen ze vluchtten voor de Garadenen, en nu hij dan eindelijk wat van zich liet horen, had hij plots besloten met Erika van Eirad te trouwen. Er was hier iets niet in de haak. Het ergerde haar niet te weten wat. Ze zuchtte eens diep. Eigenlijk moest ze gewoon blij zijn dat Cailen nog leefde, dacht ze beschaamd. Het was zijn keuze om te trouwen met die hebberige del van een edelmansdochter. Het klopte alleen niet met wat Cailen haar over Erika verteld had. Hij haar haar feitelijk gesmeekt om een andere vrouw voor hem te vinden of hem monnik te laten worden. Ze glimlachte even trots. Hij was echt haar zoon, koppig en slim.
‘Lisa, vrouwtje van me, ga nu toch eens slapen. Ik word gek van dat gepieker van je,’ klonk Conanns stem achter haar. Het volgende moment werden er twee sterke, gespierde armen vol littekens om haar slanke taille geslagen en werd ze opgetild en weggedragen van het raam. Nu achtendertig jaar oud, was ze nog steeds een knappe verschijning, met vlammend rode krullen en bruine ogen. Ze was lang en slank en liep met de gratie van een hinde. Conann was dol op haar. Ze zuchtte nog eens.
‘Lieverd, wat is er toch?’ vroeg hij zacht. Hij keerde haar om, zodat ze zijn ruwe gezicht kon zien, waar vele gevechten hun sporen op achter hadden gelaten.
‘Ik maak me zorgen om Cailen. Het is niets voor onze jongen om zo lang niets van zich te laten horen…en dan dit.’
‘Je denkt toch niet dat Erika hem ontvoerd heeft hè?’ vroeg Conann plagend. ‘Ik weet dat jullie twee haar niet mogen, of mochten, maar Cailen had een veel ergere partij kunnen treffen. Volgens Edgar heeft ze aantrekkelijke, enorme…’ Ilisa keek hem vuil aan. ‘grondgebieden in de westelijke zeeën,’ maakte Conann er vlug van. Hij grijnsde. Als hij zo lachte, dacht Ilisa, leek hij erg op Cailen. Een bitter schuldgevoel drong zich aan haar op.
‘Kom heksje, laten we naar bed gaan,’ zei Conann, met een glimlach die zei dat hij niet direct wilde gaan slapen. Wat hield hij toch van haar.
‘Je moet me niet zo noemen. Het klinkt denigrerend, Conann.’
‘Ik noem je een heksje, omdat je wonderen hebt verricht, mijn liefste. Kijk nu toch eens naar onze zoon! Dat prachtjoch is er dankzij jouw magie gekomen, zelfs toen de artsen zeiden dat ik geen kinderen kon verwekken! Je bent een wonder!’ Hij omhelsde haar innig, maar Ilisa voelde zich koud en misselijk worden. Ze had helemaal geen wonderen verricht. Ze had alleen niet durven zeggen dat ze reeds zwanger was toen ze trouwden. De enigen die ervan wisten, waren de vader van haar kind, en diens vader, Koning Maradhoc. Ze had een tijd lang overwogen om de waarheid aan Conann en Cailen op te biechten, maar haar zoon was zo dolgelukkig, dat ze het niet over haar hart kon verkrijgen hem te vertellen dat hij in werkelijkheid een kind was van de kroonprins. Madoc. Wat was ze verliefd geweest. En wat was ze dwaas geweest om te denken dat hij van zijn vrouw zou willen scheiden en met haar zou willen trouwen. De troon hing van hem af en de Koning verwachtte van hem dat hij edel nageslacht zou produceren. Ilisa was destijds een dienstmeisje in het paleis geweest, en een heks bovendien. Trouwen met de kroonprins was dus uitgesloten. Toen Madoc echter vernam dat ze zwanger was, werd de situatie een serieuze kwestie. Omdat Madoc haar graag mocht, zag hij er vanaf haar af te kopen en als ongetrouwde moeder te laten leven. In plaats daarvan koppelde hij haar vliegensvlug aan zijn jongere broer Conann. In eerste instantie had ze het vreselijk gevonden om zich door haar geliefde te laten weggeven aan de ruwe en veel minder knappe Conann. Dat was echter veranderd, gelukkig. Ze was in de loop der jaren zielsveel van Conann gaan houden, van zijn vriendelijkheid en vrolijkheid, zijn onvoorwaardelijke liefde en eeuwige trouw. Het was ook daarom dat ze hem nooit zou kunnen vertellen dat ze precies wist waarom Cailen benoemd was tot tweede in de lijn van de troonopvolging.
‘Ik ga het liefst gelijk slapen, schat,’ zei ze, een geeuw acterend. ‘Het wordt een zware week als we over drie dagen Eirad bereiken en onze jongen gaat trouwen.’ Ze kroop in bed en sloot haar ogen, wachtend op de slaap waarvan ze wist dat die uit zou blijven.
Lisora
Gigant
Lisora

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 28 Icon_minitimezo jan 30, 2011 11:22 pm

Alice leek het beter maar te zwijgen over het feit dat dat haar woorden niet waren, toch was het beter Laine uit de brand te helpen hier "vergeef ons voor onze dwaasheid, hoewel onze vleugels verborgen zijn we niets meer dan simpele elven. Heeft U enige kennis over een dichtbijzijnd eiland vrouwe, ik moet bekennen dat het mijn schuld is dat we nog niet vertrooken zijn van Uw gebied. Ik vrees dat het water onder mij te benouwend is vergeef ons of op zijn minst de andere vrouwe.."

Moira haar grijns verbrede enig sinds "ik begrijp Uw probleem maar al te goed, mijn dwazen en ik bieden onze hulp aan in ruil voor een wederdienst. het zou niet ons eerste overmeesterde koningshuis zijn heer. echter zijn wij opzoek naar een dorn in ons, twee dwazen uit een andere wereld. U begrijpt vast dat ik net als U geen behoefte heb aan ongedierte wat tussen mijn plannen loopt te neuzen is het niet?"
Alina
Gigant
Alina

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 28 Icon_minitimezo jan 30, 2011 11:37 pm

- Jörg -
Hij wenkte een bediende en vroeg hem waar de kamers voor vrouwe Moira, een goede jeugdvriendin van Cailen, waren. Toen gaf hij haar antwoord.
'Ik ben een en al oor, vrouwe. Wat kan ik voor u betekenen indien u mij aan de macht helpt in Novick?'
---

- Solor -
Het amulet was gestopt met gloeien, merkte Solor verdwaasd op. Of had hij het zich allemaal verbeeld? Het deed er ook allemaal niet toe, eigenlijk. Wat er wel toe deed was dat die vreemde vrouw daar nog steeds niet weg was.
'Pardon vrouwe?' zei hij beleefd. 'Als ik even iets mag zeggen? We verblijven hier misschien nog één nacht op uw eiland, daarna zijn we vertrokken. U bent niet erg gastvrij ingesteld als u ons op dit hele eiland niet gewoon een slaapplaatsje gunt van tien vierkante meter grond waar u toch niets aan heeft.'
Lisora
Gigant
Lisora

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 28 Icon_minitimema jan 31, 2011 12:04 am

Moira keek op naar Jörg, "Ik ben slechts op zoek naar twee dwazen. Hun ouders zullen mij geen last meer bezorgen, maar zolang zij leven kunnen ze de troon nog van mij opeisen." sprak ze kil.
Alina
Gigant
Alina

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 28 Icon_minitimema jan 31, 2011 12:17 am

- Jörg -
'Hoe kunnen twee dwazen nu een bedreiging vormen voor een machtige heerseres als u?' vroeg hij vleiend. 'Hebben ze een leger?' Hij klopte even zijn kleding af. 'In dat geval zou ik namelijk voorstellen om het leger van dit eiland over te nemen. Het is de sterkste strijdmacht die je in de wijde omtrek zult vinden. Als ik de groothertog op mijn hand heb, kan ik u zoveel huurlingen leveren als u er nodig hebt. Hoe heten de mensen die u zoekt eigenlijk?'
Lisora
Gigant
Lisora

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 28 Icon_minitimema jan 31, 2011 12:20 am

Moira lachte even. "zo groot is de bedreiging van die twee niet, ze hadden een leger, hooguit een paar man zullen het overleefd hebben. Toch kan ik het niet toestaan die twee in leven te houden, vooral Alice zit me dwars." siste ze koud. ze was nog niet vergeten hoe Alice haar eerder al het leven had ontnomen.
Emena
Gigant
Emena

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 28 Icon_minitimema jan 31, 2011 12:31 am

-Giyana-

"Beste jongeman," begon de Giyana koel, "Ik heb jullie die plek gegund, op voorwaarde dat jullie niet rond zouden neuzen. Jullie zijn degene die zich niet aan de afspraak houden, dus zie ik er ook het nut niet van in mijzelf eraan te houden. Dat jullie niet over het gehele eiland mogen komen, heeft namelijk een simpele reden. Namelijk dat het slecht is voor de dynamiek, het zal de rust verstoren en dat is slecht voor het water hier." En voor mij, dacht ze erachteraan, voor ze verderging. "Als er hier iets met het water gebeurd kan heel mijn volk uitsterven, en ik denk niet dat jullie dat op jullie geweten willen hebben, is het wel?" Dat van het water klopte wel, deels. Als er iets mis mee was zou haar volk kunnen doodgaan, doch het rondneuzen zou niet zóveel schade aanrichten, enige schade misschien wel. "Om dan nog een antwoord te geven op de vraag van dat meisje. Ik ben niet zo bekend met de gebieden rondom dit eiland, doch meen ik mij te herinneren dat het dichtbijzijnde eiland noordelijk ligt van hier. In ieder geval zeker niet oostelijk" Dit was enigszins een test. Er was een grote kans dat ze haar niet vertrouwden, niet geloofden wat ze zei. Het meisje klonk net wat te meegaand naar haar zin. Maar goed, de Giyana wist het niet. Zouden ze haar vertrouwen, dan zouden ze noordelijk gaan en vrij snel een eiland tegenkomen, hoogstens op een paar uur afstand. Zouden ze oostelijk gaan omdat ze dachten dat ze het expres zo zei om hun te misleiden, tja, dan kon het wel dagen duren. Het zou een aardige les voor ze zijn.
Zouden ze nog niet weggaan, dan moest ze maar wat hardere maatregelen treffen dan enkel het gebruik van woorden.

-Sidra-

"Hmmm..." zei Sidra simpelweg. Deels doelend op de heerlijke geur die ze rook, als een verademing voor haar na de constante zilte lucht van de zee. Maar vooral doelde het op zijn aanrakingen, de manier hoe zijn handen over haar rug en schouders gleden en zo een heleboel gevoelens in haar losmaakten.
Alina
Gigant
Alina

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 28 Icon_minitimema jan 31, 2011 1:36 am

- Solor -
Hij keek nors naar de vreemde vrouw. 'We neuzen niet rond...'mompelde hij in het Elfs, voor hij het woord maar weer aan Alice liet.
---
- Jörg -
'Alice hm? Een zeer ongebruikelijke naam.' Hij bestudeerde Moira even. 'u zei dat u van ver kwam? Ik heb onlangs nog een meisje aan boord van mijn schip gehad die Alice heette. Ze kwam eveneens van ver, maar het kan haar toch onmogelijk zijn. Ze was een Elf.'
Dat, en het feit dat hij haar nodig had gehad voor zijn Meester. Toen hij haar verloor, besloot hij zich maar eerst op Cailen te richten. prinses Alice kwam later wel.
---

- Cailen -
Hij trok cirkels en patronen over haar rug en keek hoe ze reageerde. Haar reacties waren geweldig, precies waar hij op had gehoopt. Hij wilde dat ze hem wilde als haar echtgenoot, en daarvoor moest hij haar zoveel mogelijk voor zich winnen. Hij wilde dat ze net zo naar hem ging verlangen als hij naar haar.
Emena
Gigant
Emena

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 28 Icon_minitimema jan 31, 2011 1:59 am

-Sidra-

"Ik moet toegeven dat ons volk wel wat mist. Die hebben niet zulke heerlijke gewoontes..." zei Sidra, ondanks dat ze er al even zaten, kwam elke aanraking, elke manier hoe hij haar aanraakte, als een verrassing, als een nieuwe verrukking. Ze zou willen dat dit eeuwig door kon gaan. Sidra begon zich zelfs af te vragen of het net zo fijn zou voelen als Cailen ook andere delen van haar huid zou aanraken, dan de huid van haar rug en schouders.
Alina
Gigant
Alina

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 28 Icon_minitimema jan 31, 2011 2:18 am

- Cailen -
'Ik heb nog veel meer gewoontes die nog heerlijker zijn.' Hij kon het niet laten dat te zeggen. Hij ging op in het moment, genietend van de manier waarop ze reageerde op iedere aanraking. Hij vroeg zich stiekem af of hij een goede minnaar zou zijn.
Toen de laatste bloem verbruikt was, begon hij water over haar te scheppen, om de overtollige olie eraf te wassen. De geur bleef echter als een zoet en verleidelijk rookgordijn om haar heen hangen. Hmm, hij kon zo eeuwig blijven zitten.
Emena
Gigant
Emena

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 28 Icon_minitimema jan 31, 2011 2:38 am

-Sidra-

"Zoals wat?" vroeg Sidra, hopend dat ze nog fijner zouden zijn als deze, maar ze had geen idee hoe dat mogelijk zou kunnen zijn. Ze voelde hoe het water langs haar rug liep, heerlijk verfrissend. Langzaam schoof ze een stukje naar achter, zodat ze onopvallend een klein beetje dichter bij Cailen zat.
Alina
Gigant
Alina

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 28 Icon_minitimema jan 31, 2011 3:00 am

- Cailen -
'Je komt er vanzelf achter.' Cailen drukte een kusje op haar schouder en grijnsde breed. 'Ik moet natuurlijk wel wat mogen van je he?' zei hij, waarna hij plagerig een tweede kusje op het midden van haar rug plaatste. Hij zorgde ervoor dat ze niet te dicht tegen hem aan kwam te zitten.
Emena
Gigant
Emena

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 28 Icon_minitimema jan 31, 2011 3:05 am

-Sidra-

"Als het voelt als dit mag je alles met me doen,"zei Sidra en ze meende het. Ze voelde zich helemaal warm van binnen. Een stemmetje in haar gedachten schreeuwde om meer, meer aanrakingen, meer strelingen, meer van dat gevoel.
Alina
Gigant
Alina

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 28 Icon_minitimema jan 31, 2011 3:10 am

- Cailen -
Hij hield het haast niet meer. Hoe kon ze dat nu zeggen?! Hij weet het maar aan haar onschuld dat ze dacht dat dit zo ongeveer alles was wat hij met haar zou kunnen doen. Hij wenste dat het water nog veel kouder was, want momenteel voelde het alsof hij in een stomende warmwaterbron zat, zo warm had hij het.
'We...eh...moeten maar eens teruggaan naar het schip dan,' zei hij. 'Ik zal wat van de bloemen meenemen.' Hij grijnsde bij dat laatste.
Emena
Gigant
Emena

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 28 Icon_minitimema jan 31, 2011 3:37 am

-Sidra-

"Oh," zei ze teleurgesteld. Sidra hoopte dat het niet te hard over zou komen, maar het teruggaan naar het schip klonk nogal als een domper. Ze wilde hier blijven, op deze plek, in dit moment, maar dat zat er dus niet in. "Ahja," zei ze als reactie op zijn tweede opmerking, "Een boeketje voor de sier kan geen kwaad nee, dat schip van je kan wel wat fleurigs gebruiken." Ze grijnsde terug toen ze dat zei.
Alina
Gigant
Alina

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 28 Icon_minitimema jan 31, 2011 3:59 am

- Cailen -
Hij merkte haar teleurstelling op. Mooi, dat was goed.
'Weet je Sidra,' zei hij terwijl hij zich aankleedde, 'Aan boord van de Cinaed is natuurlijk ook een bad hè? En ook een lekker warm bedje. Daar kan ik je ook nog even vlug een massage geven natuurlijk.' Hij grijnsde duivels. 'Als je natuurlijk eerst braaf die zware waterzakken mee helpt te tillen. Voor wat, hoort wat.'
Hij plukte wat van de bloemen en stopte ze in een buidel aan zijn riem. Daarna begon hij de waterzakken te vullen.
Emena
Gigant
Emena

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 28 Icon_minitimema jan 31, 2011 4:04 am

-Sidra-

De hoop was te zien in haar ogen, haar hart klopte sneller bij de gedachte aan nog zo'n moment. Toch wilde ze zichzelf en haar gevoel niet te erg prijsgeven dus probeerde ze zo nonchalant mogelijk te zeggen: "Tja dan moet dat maar..." Toen Cailen een van de waterzakken gevuld had, pakte ze hem op, het was zwaarder dan ze dacht.
Alina
Gigant
Alina

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 28 Icon_minitimema jan 31, 2011 4:10 am

- Cailen -
'Oh, nee, niets moet hoor,' zei hij verward. 'Het is ook al laat, dus misschien ga je liever gelijk slapen?' Hij tilde de overige waterzakken op. Ach ja, misschien was het ook teveel van het goede geweest voor haar. een massage per avond kon weleens verstandig blijken, voor hij te ver zou kunnen gaan...
Emena
Gigant
Emena

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 28 Icon_minitimema jan 31, 2011 4:17 am

-Sidra-

Oh nee, dacht ze, dat was niet de bedoeling..."Zo makkelijk kom je er niet onderuit hoor," zei Sidra met een grote grijns. "Er was een afspraak dus daar ga je je aan houden ook." Ze wilde die massage, ze wilde dat ze al bij het schip zouden zijn. Ze wilde teveel, bedacht ze zich, dus voegde ze er maar aan toe: "Maar ik kan je natuurlijk nergens toe dwingen."
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 28 Icon_minitime

RPG 1: 'Poorten van Illusie'
Terug naar boven 
Pagina 28 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Lopende RPG's :: Poorten van Illusie :: RPG-
Ga naar: