Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Character sheet

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Ihlay
Snuffelaar
Ihlay


Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 10-03-11

Character sheet Empty
BerichtOnderwerp: Character sheet   Character sheet Icon_minitimedo maa 10, 2011 3:38 pm

Hee
Het leek me wel handig om de charakter sheet te activeren.
Ik weet niet of jullie hier al aan gedacht hadden ofzo maar lijkt me wel handig.
Laterzz
Terug naar boven Ga naar beneden
Neytiri
Snuffelaar
Neytiri


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 35

Character sheet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Character sheet   Character sheet Icon_minitimedo maa 10, 2011 6:23 pm

Ik ben geen mod maar hier gebruiken ze geen character sheets, je speelt hier meerdere personages tegelijk. Bij jezelf voorstellen is het de bedoeling dat je de real ik voorstelt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emena
Gigant
Emena


Aantal berichten : 862
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Best, Nederland

Character sheet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Character sheet   Character sheet Icon_minitimedo maa 10, 2011 10:13 pm

wat is zo'n character sheet eigenlijk? (ben geen mod hier, maar gewoon nieuwsgierig)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://mythica.actieforum.com/
Neytiri
Snuffelaar
Neytiri


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 35

Character sheet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Character sheet   Character sheet Icon_minitimedo maa 10, 2011 10:30 pm

Een character sheet kan je activeren op het beheerderspaneel voor bij je profiel, als die er is tenminste. Daar kan je dan dus je personage zijn naam, leeftijd en dergelijke kwijt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ihlay
Snuffelaar
Ihlay


Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 10-03-11

Character sheet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Character sheet   Character sheet Icon_minitimedo maa 10, 2011 11:04 pm

Oh okee maar dan weet je toch niets van de characters?
Terug naar boven Ga naar beneden
Neytiri
Snuffelaar
Neytiri


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 35

Character sheet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Character sheet   Character sheet Icon_minitimevr maa 11, 2011 12:37 am

Als je goed kijkt dan zie je lopende rpg's staan en daar worden al de personages geplaatst. Hier speel je niet één maar kan je ook meerdere personages spelen hé. Maar omdat de nieuwelingen zich niet kunnen aanmelden voor een lopende rpg dan moet je gewoon wachten. Ik moet namelijk ook wachten tot ik in een rpg kan
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurora
Beginner
Aurora


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 21-06-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Beilen

Character sheet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Character sheet   Character sheet Icon_minitimewo maa 16, 2011 1:35 am

kunnen nieuwelingen zich niet aanmelden voor een lopende rpg? warom niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Neytiri
Snuffelaar
Neytiri


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 35

Character sheet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Character sheet   Character sheet Icon_minitimewo maa 16, 2011 3:29 pm

Geen idee waarom dat niet kan, we moeten denk wachten op Hope of het mag
Terug naar boven Ga naar beneden
Emena
Gigant
Emena


Aantal berichten : 862
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Best, Nederland

Character sheet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Character sheet   Character sheet Icon_minitimewo maa 16, 2011 4:03 pm

mwah...je kunt je wel aanmelden voor een lopende, maar die enige die loopt is nu al op 173 pagina's ofzo...Dus om daar nog bij te kunnen...

en de andere twee, the tribe en firmitas, die liggen een beetje stil

op dit forum worden momenteel ook geen nieuwe rpg's meer gestart vandaar dat daarvoor dit forum is opgezet. Daar is er een net begonnen (meld je er nog gerust voor aan) en staat er een op het punt van beginnen Smile

Terug naar boven Ga naar beneden
http://mythica.actieforum.com/
Gesponsorde inhoud





Character sheet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Character sheet   Character sheet Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Character sheet
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: De RPG Basis :: Ideeën-
Ga naar: