Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 reserveforum

Ga naar beneden 
+2
Lisora
Emena
6 plaatsers
AuteurBericht
Emena
Gigant
Emena


Aantal berichten : 862
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Best, Nederland

reserveforum Empty
BerichtOnderwerp: reserveforum   reserveforum Icon_minitimevr maa 04, 2011 11:57 pm

mensen...ik heb ergens een idee om een nieuw forum te openen puur voor nieuwe rpg's...alina heeft me namelijk verteld dat zijn als een submoderator geen nieuwe forumonderwerpen kan aanmaken...om dan een neiuwe rpg te starte als topic bij een oude lijkt me een beetje wazig...

wat houdt dit plan in:

het voorstellen/spelletjes en de ideeën gaan via dit forum,
de nieuwe verhalen (zelfde stijl als hier opgebouwd) bij een nieuw...

helemaal verhuizen is het dus niet...zie het als een nieuw forumonderdeel maar dan met een ander adres...
betekent dus ook dat iedereen dezelfde namen heeft enzo...

reserveforum heeft dus enkel een kopje zoals bij de "Lopende RPG's"
(en mss een algemeen bericht dat het een forum is ter aanvulling van dit)

Allemaal als tijdelijke oplossing tot Hope terug is...

ik ben trouwens helemaal niet thuis in forums maken, dusseh ehmmm verwacht er niet teveel van als jullie wat in dit plan zien...

Waarom kom ik er nu mee aanzetten?
Momenteel is er maar een lopende rpg...de andere twee lijken helemaal stil te liggen...en voor eventuele nieuwe leden lijkt het me lastig om bij die lopende aan te sluiten, de leiders van de andere rpg's geven geen gehoor als het gaat om nieuwe schrijvers accepteren...

EN IK MIS DE VAMPIERENRPG Razz (van voor de verhuizing)

Oh en als laatste, om te voorkomen dat het dan ook in een slip raakt als deze, er zullen medemoderators opgesteld worden die rechten hebben om forumonderdelen toe te voegen enzo (gegadigden?) Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://mythica.actieforum.com/
Lisora
Gigant
Lisora


Aantal berichten : 863
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Luana

reserveforum Empty
BerichtOnderwerp: Re: reserveforum   reserveforum Icon_minitimevr maa 04, 2011 11:59 pm

oeh goed plan, ik ben zeker voor en ik wil er dan ook wel bij helpen.
ben er geen genie in maar ik heb deze forum site nu vaker opgestart voor andere dingen dus ik kan er wel een beetje mee overweg Razz

maar dat lijkt me zeker geen overbodige luxe zolang hope niet terug komt (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
Neytiri
Snuffelaar
Neytiri


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 35

reserveforum Empty
BerichtOnderwerp: Re: reserveforum   reserveforum Icon_minitimeza maa 05, 2011 12:01 am

Dit lijkt wel leuk dat er een reserveforum komt. Ik wil gerust ook meehelpen hoor, ik heb namelijk ervaring met het opstellen van forums. Heb onlangs een nieuw forum gemaakt, maar deze is nog niet af. Moet enkel het verhaal nog plaatsen, de uitleg en regels en dan is ie volledig klaar.


Kan er dan ook een demonen onderwerp bij komen?


Laatst aangepast door Neytiri op za maa 05, 2011 12:03 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Emena
Gigant
Emena


Aantal berichten : 862
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Best, Nederland

reserveforum Empty
BerichtOnderwerp: Re: reserveforum   reserveforum Icon_minitimeza maa 05, 2011 12:02 am

als er meer mensen nut inzien kan ik proberen morgen al een ruwe opzet te maken (moet zo gaan slapen) maar het echte inkleurwerk enzo gebeurt dan wss pas over een week...

(ik ga proberen het zoveel mogelijk op dit forum te laten lijken)


Laatst aangepast door Emena op za maa 05, 2011 12:03 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://mythica.actieforum.com/
Yume
Beginner
Yume


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 10-07-10
Leeftijd : 30

reserveforum Empty
BerichtOnderwerp: Re: reserveforum   reserveforum Icon_minitimeza maa 05, 2011 12:02 am

Emena je bent geweldig! Ik ben nu al helemaal into dit idee, ik wil graag mee helpen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Emena
Gigant
Emena


Aantal berichten : 862
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Best, Nederland

reserveforum Empty
BerichtOnderwerp: Re: reserveforum   reserveforum Icon_minitimeza maa 05, 2011 12:40 am

oeps...bedoelde met morgen overmorgen... reden waarom ik moet gaan slapen is juist omdat ik morgen een lange dag heb...

2 daagjes wachten lukt wel toch? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://mythica.actieforum.com/
Lisora
Gigant
Lisora


Aantal berichten : 863
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Luana

reserveforum Empty
BerichtOnderwerp: Re: reserveforum   reserveforum Icon_minitimeza maa 05, 2011 1:05 am

Emena schreef:
oeps...bedoelde met morgen overmorgen... reden waarom ik moet gaan slapen is juist omdat ik morgen een lange dag heb...

2 daagjes wachten lukt wel toch? Razz

geen probleem Razz
een dag meer of minder maakt niet zoveel verschil Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Emena
Gigant
Emena


Aantal berichten : 862
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Best, Nederland

reserveforum Empty
BerichtOnderwerp: Re: reserveforum   reserveforum Icon_minitimeza maa 05, 2011 2:16 am

oke...ik kon t niet laten...

ik ga nu wel een uur te laat slapen, maar t reserveforum is in de maak... Razz ik ben lekker hope's design aan t stelen...

voor de geïnteresseerden:
mysticarpg2.actieforum.com

Zoals je zult merken, je kunt nog niet aanmelden;

Waarom niet? tis nog niet af...en ik wil het eerst fatsoenlijk hebben Razz

Waarom is alina dan al wel lid?
Ik moest effe wat testen (voornamelijk in verband met rechten)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://mythica.actieforum.com/
Neytiri
Snuffelaar
Neytiri


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 35

reserveforum Empty
BerichtOnderwerp: Re: reserveforum   reserveforum Icon_minitimeza maa 05, 2011 2:00 pm

Ziet er leuk uit zo vooral met de meerdere rpg's die open staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yume
Beginner
Yume


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 10-07-10
Leeftijd : 30

reserveforum Empty
BerichtOnderwerp: Re: reserveforum   reserveforum Icon_minitimeza maa 05, 2011 3:21 pm

Wow, op de reserve RPG zijn zo veel leuke topic's, ik kan niet wachten om te beginnen haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Neytiri
Snuffelaar
Neytiri


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 04-03-11
Leeftijd : 35

reserveforum Empty
BerichtOnderwerp: Re: reserveforum   reserveforum Icon_minitimeza maa 05, 2011 5:10 pm

Haha nee ik ook niet mijn vingers eisen een goede rpg omdat ze veel inspiratie hebben lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurora
Beginner
Aurora


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 21-06-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Beilen

reserveforum Empty
BerichtOnderwerp: Re: reserveforum   reserveforum Icon_minitimeza maa 05, 2011 5:49 pm

het ziet er inderdaad al mooi uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yume
Beginner
Yume


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 10-07-10
Leeftijd : 30

reserveforum Empty
BerichtOnderwerp: Re: reserveforum   reserveforum Icon_minitimezo maa 06, 2011 1:24 am

Het is al bijna morgen! Ik kan echt niet wachten om te beginnen aan die nieuwe RPG.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emena
Gigant
Emena


Aantal berichten : 862
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Best, Nederland

reserveforum Empty
BerichtOnderwerp: Re: reserveforum   reserveforum Icon_minitimezo maa 06, 2011 4:24 am

puur voor het overzicht Razz wordt duidelijker wanneer de basis berichten er staan (regels en uitleg enzo Razz)

enneh nieuwe rpg's komen pas als er een idee goedgekeurd is Razz

hou er wel rekening mee: morgenavond is ook morgen Razz of nou ja....zondagavond...tis al vandaag xD

(heb er net een werkdag van 15 uur opzitten...gimme time to rest...Razz)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://mythica.actieforum.com/
Chamelieus
Ontdekker
Chamelieus


Aantal berichten : 145
Registratiedatum : 01-02-11
Leeftijd : 40
Woonplaats : Best

reserveforum Empty
BerichtOnderwerp: Re: reserveforum   reserveforum Icon_minitimezo maa 06, 2011 3:30 pm

Is het niet gewoon makkelijker om een geheel nieuw forum op te zetten?
Want wees eerlijk, Hope is nu al bijna een jaar niet meer actief geweest, dus hoe groot is de kans dat ze nog terugkomt en dan lijkt het me nuttiger als er een forum is, waar iemand alles kan doen. Je kan immers bij voorbaat al zeggen dat de voornaamste activiteit toch al verhuisd en no offense voor Hope, maar het is makkelijker om alles bij elkaar te hebben.

En daarnaast is er ook een simpelere oplossing.
Gewoon het huidige poorten van illussie gebruiken voor ook andere verhalen. Mocht Hope nog terugkomen, dan kan die altijd nog de topics opsplitsen. Het enige wat je duidelijk moet houden zijn welke topics bij wat horen, maar das in de titel te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emena
Gigant
Emena


Aantal berichten : 862
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Best, Nederland

reserveforum Empty
BerichtOnderwerp: Re: reserveforum   reserveforum Icon_minitimezo maa 06, 2011 6:44 pm

mwah....is een idee...maar als alles overhuist kan ik altijd nog topics bijmaken...

en het tweede is een idee, maar grote kans dat het dan heel onoverzichtelijk gaat worden. Ik weet niet wat voor keus Hope heeft gemaakt in topicvolgorde, maar standaard is dat t topic waar de nieuwste post in staat bovenaan komt...En dan kan t een heel zoekplaatje worden om het juiste personagetopic te vinden enzo...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://mythica.actieforum.com/
Chamelieus
Ontdekker
Chamelieus


Aantal berichten : 145
Registratiedatum : 01-02-11
Leeftijd : 40
Woonplaats : Best

reserveforum Empty
BerichtOnderwerp: Re: reserveforum   reserveforum Icon_minitimema maa 07, 2011 2:06 am

Lijkt me de beste optie om nog te trachten contact met hope te krijgen als dat niet lukt gewoon te beginnen met de spullen overzetten. But that is just me
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurora
Beginner
Aurora


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 21-06-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Beilen

reserveforum Empty
BerichtOnderwerp: Re: reserveforum   reserveforum Icon_minitimedo maa 17, 2011 4:26 pm

Ik ben het met chamelieus eens, kent iemand van de oudere spelers haar? of eventueel haar volle naam zodat je kan kijken of ze hyves of facebook heeft waar ze nog wel actief is?

van het 2 forums hebben word het wat onoverzichtelijk,
Als besloten word om alles naar het andere forum over te plaatsen als hope niet te bereiken is, is het denk ik wel handig om in dit forum heel duidelijk ergens bij een onderwerp waar door nieuwelingen snel gekeken word een doorsluis link naar het nieuwe forum te plaatsen aangezien je hier sneller terecht komt door google dan bij het nieuwe forum.

EDIT: ik heb haar facebook in iedergeval gevonden
https://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100001700578222

Terug naar boven Ga naar beneden
Emena
Gigant
Emena


Aantal berichten : 862
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Best, Nederland

reserveforum Empty
BerichtOnderwerp: Re: reserveforum   reserveforum Icon_minitimeza maa 19, 2011 4:27 am

toevallig al bericht gestuurd? Razz of liever dat iemand anders dat doet?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://mythica.actieforum.com/
Aurora
Beginner
Aurora


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 21-06-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Beilen

reserveforum Empty
BerichtOnderwerp: Re: reserveforum   reserveforum Icon_minitimema maa 21, 2011 12:43 am

ik heb dr nog niets gestuurd.. maar behalve farmville spelen snap ik ook niet hoe facebook werkt (en ja ik weet dat het een vaag stom spel is, maar vreemd genoeg vind ik het leuk genoeg om al veel te lang te spelen.)
Daarbij geloof ik dat een andere reden van me was dat ik haar niet echt meegemaakt heb en jullie wel met dr geschreven hebben..
maar als jullie willen dat ik dr een berichtje stuur kan dat ook wel
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurora
Beginner
Aurora


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 21-06-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Beilen

reserveforum Empty
BerichtOnderwerp: Re: reserveforum   reserveforum Icon_minitimedi maa 22, 2011 4:47 am

Ik weet niet of iemand van jullie hope al een berichtje op facebook gestuurd heeft, ik nu wel. Nu hopen dat ze haar facebook vaak bekijkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





reserveforum Empty
BerichtOnderwerp: Re: reserveforum   reserveforum Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
reserveforum
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: De RPG Basis :: Ideeën-
Ga naar: