Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Aurora

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Aurora
Beginner
Aurora


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 21-06-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Beilen

Aurora Empty
BerichtOnderwerp: Aurora   Aurora Icon_minitimema jun 21, 2010 8:06 pm

Hallo!

Ik ben Laura, ik ben 19 en studeer fysiotherapie in Groningen. Rolling Eyes Eigenlijk zou ik nu ook heel hard bezig moeten zijn voor die studie aangezien ik komende dagen tentamens heb en zo... Embarassed

Maarjah! Een RPG forum opzoeken is natuurlijk veel leuker.
Eigenlijk ben ik al heel lang op zoek naar een goed RPG(schrijf) forum, in januari heb ik daarom weer een oud forum van me opgepakt (fantasy realm, als iemand het kent) maar daar hadden ze veel te veel regeltjes aan de RPG geplakt waardoor het me niet meer aantrok.

Zoals de meeste mensen hier ben ik gek op fantasy, ik vind het ook heel leuk om naar fantasy evenementen te gaan (Elf fantasy fair, Castlefest etc.)

Hmm, en wat kan ik nog verder over mezelf vertellen? Ik heb een lieve vriend, die ook gek is op fantasy. Ik woon nog gezellig samen met mijn ouders, zussen, hond, kat en slangen.
En ik zal niet te geweldig zijn in schrijven. De vorige keer dat ik meeschreef aan een RPG was ik 15.

Ohh, en ik ben dol op vragen beantwoorden, dus als iemand nog iets van me wil weten!

Ik hoop dat ik een beetje actief zal posten op dit forum.
Groetjes, Laura
Terug naar boven Ga naar beneden
Alina
Gigant
Alina


Aantal berichten : 987
Registratiedatum : 23-02-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Halsteren, Nederland

Aurora Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aurora   Aurora Icon_minitimema jun 21, 2010 9:55 pm

Nou, Laura, je hoeft je echt geen zorgen te maken als je een tijdje niet kunt posten aan een RPG (ehm, als je tenminste in de RPG gaat schrijven waarvan ik tot spelleider ben gebombardeerd xD)
Het komt hier vaak genoeg voor dat leden een tijdje door omstandigheden niet veel kunnen posten en dan wordt daar gewoon rekening mee gehouden. Het posttempo is niet verontrustend hoog, dus je zult hoop ik makkelijk mee kunnen komen hier Wink


Anyways, - want ik dwaal weer eens af - heet ik je welkom op de site en ik hoop dat je veel plezier zult hebben in het schrijven Smile Veel succes trouwens met de tentamens Razz Ik wilde zelf fysio gaan doen komend jaar, maar zou met mijn huidige gemiddelde van 7,6 niet direct ingeloot worden xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.verhalensite.com/index.php?s=us&ss=r&id=5304
Aurora
Beginner
Aurora


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 21-06-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Beilen

Aurora Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aurora   Aurora Icon_minitimema jun 21, 2010 10:07 pm

Bedankt voor de welkom Smile
Voor zover ik weet word je makkelijk ingeloot met een 7,6
je zit dan in klasse B wat je een hoge kans geeft. Je hebt dan wel de pech dat je nog wel mee moet doen aan de loting, maar ik heb ook mensen bij me op school zitten die gemiddelt een zesje hadden Razz dus schrijf je maar gewoon in!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisora
Gigant
Lisora


Aantal berichten : 863
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Luana

Aurora Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aurora   Aurora Icon_minitimema jun 21, 2010 10:07 pm

Hey welkom ^^
gezellig dat je je ook hebt aangemeld Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurora
Beginner
Aurora


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 21-06-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Beilen

Aurora Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aurora   Aurora Icon_minitimewo jun 23, 2010 10:49 pm

Smile bedankt voor de welkom, ik voel me hier nu al helemaal welkom. Wel jammer dat het niet echt heel erg actief is hier (of dat moet alleen in die 2 dagen? dat ik nu lid ben zo zijn)
Terug naar boven Ga naar beneden
Emena
Gigant
Emena


Aantal berichten : 862
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Best, Nederland

Aurora Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aurora   Aurora Icon_minitimedo jun 24, 2010 12:06 am

nou nee...tis nog niet zo actief hier...de meest actieve leden hebben je nu al welkom geheten,...

het forum moet nog steeds een beetje bekend worden enzo denk ik dan maar Razz

maar toch met de enkele actieve die we hebben, hebben we al een redelijke rpg geschreven Razz

enneh even een geheimpje...*fluistert* ik hou ook niet van teveel regeltjes....laatst zag ik dat ze op een ander forum een rpg wilden beginnen, ik dacht leuk...enige probleem: de spelleider bepaalde heel te verhaal Blergh...liever dan dit forum Razz lekker vrij op enkele basisregels na en een algemeen verhaalidee waar ieder lekker zijn eigen invullig ana kan geven Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://mythica.actieforum.com/
Aurora
Beginner
Aurora


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 21-06-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Beilen

Aurora Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aurora   Aurora Icon_minitimedo jun 24, 2010 12:24 am

Op dat ander forum wilden ze er wat LARP regels aan toevoegen. Dan krijg je het idee dat je steeds een hogere level kijkt naarmate je niet door andere karakters vermoord word en al langer in de RPG speelt. Hiermee kun je dus in het begin niets kan, en als nieuweling kan niets tegen de oude personages kan beginnen, aangezien deze leven 10 zijn en jij alleen maar level 1 bent met dolkjes ofzo. En als je magie wilde kunnen beheersen moest je per level "spreuken kopen". Daarbij mocht je niet echt zelf verzinnen wat je deed maar werden er questen door spelleiders verzonnen...

Nee, dan vind ik dit systeem een stuk fijner!
Terug naar boven Ga naar beneden
Emena
Gigant
Emena


Aantal berichten : 862
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Best, Nederland

Aurora Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aurora   Aurora Icon_minitimedo jun 24, 2010 1:30 am

verhaaltjes verzinnen is veel leuker Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://mythica.actieforum.com/
Gesponsorde inhoud





Aurora Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aurora   Aurora Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aurora
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Stel jezelf voor-
Ga naar: