Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 RPG 1: 'Poorten van Illusie'

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende
AuteurBericht
Alina
Gigant
Alina


Aantal berichten : 987
Registratiedatum : 23-02-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Halsteren, Nederland

RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 39 Icon_minitimezo apr 10, 2011 12:43 am

- Cailen -

'Misschien kunnen we nu beter teruggaan, Sidra.' Hij knuffelde haar teder. 'Je moet rusten. Ik had het je liever niet verteld. Ik haat het als je verdriet hebt.' Hij voelde zich licht misselijk, alsof haar verdriet het zijne was. Hij gaf zoveel om haar...

---

- Solor -

Terwijl Alice alles uitlegde, keek Solor naar de elfen die allemaal voorzichtig naar de schepen gingen kijken. Hij voelde zich beter nu. Ze hadden een manier om van dit eiland af te komen. Ze konden grote afstanden afleggen. Ze gingen het halen. Vol trots keek hij naar Alice. Zijn prinses, zijn geliefde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.verhalensite.com/index.php?s=us&ss=r&id=5304
Chamelieus
Ontdekker
Chamelieus


Aantal berichten : 145
Registratiedatum : 01-02-11
Leeftijd : 40
Woonplaats : Best

RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 39 Icon_minitimezo apr 10, 2011 12:53 am

Aigua knikte tevreden en richtte haar aandacht weer op haar dochter. Ze moest met moeite de emoties van het vreemde wezen van haar weg duwen. Ze vroeg zich af hoelang de anderen al weg waren, want het voelde alsof ze al tijden wegwaren voor haar.

Marx keek hem recht aan en hoorde zijn woorden, terwijl het beeld zich in de ogen van de draak begonnen te vormen. Hij zag zichzelf weer sluipend op zijn prooi afgaan. En net voordat hij wilde toeslaan zag hij zichzelf verstijven en voorover vallen. Achter hem stond Aigua met een mes voel bloed. Het beeld vervaagde weer en Marx wilde spreken toen hij plots een nieuw beeld zag vormen. Hij zag zichzelf tegenover een horde mensen met wapens staan en achter hem de Nimwea die hem zojuist had gedood. Nu beschermde hij haar echter en werd hij na vele slachtoffers te maken zelfs omgelegd. Even trok hij een wenkbrauw omhoog. En toen verscheen er weer een beeld. Ditmaal zag hij zichzelf doodgaan door de hand van de blonde vrouw, die hij eerder bij de poel had gezien. De beelden begonnen sneller te gaan en hij zag zichzelf nog meerdere malen doodgaan. Enkele van de beelden herkende hij van eerdere situaties, maar over het algemeen zag hij onbekendheden. Uiteindelijk was hij zelf degene die wegkeek. "Ik begin je dilemma te begrijpen denk ik. Ik weet niet of jij ziet wat een ander ziet, maar zo ja dan hoef ik het niet uit te leggen." echter wachtte Marx niet af op antwoord en ging gewoon verder. "Ik zie mezelf op vele verschillende manieren sterven. Hoe ik had moeten sterven of hoe ik nog moet gaan sterven. Het enige wat het me biedt is dat ik waarschijnlijk nog vele gevaarlijke situaties te verwerken krijg. En daaraan ben ik gewend en wil ik niet veranderen." hij keek weer even opzij. "Maar ik snap hoe dit op anderen kan overkomen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Emena
Gigant
Emena


Aantal berichten : 862
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Best, Nederland

RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 39 Icon_minitimezo apr 10, 2011 12:55 am

-Sidra-

"Misschien wel ja,"antwoordde Sidra. Haar gedachten hadden haar nog steeds in hun macht. "Ik ben..." Ze wilde zeggen 'blij dat je het me verteld hebt'. Maar het klopte niet, paste niet in de situatie. Ze was helemaal niet blij, integendeel. "Het is goed dat je het me toch verteld hebt," maakte ze er daarom maar van. Sidra vond het fijn dat hij haar knuffelde, het gaf haar een gevoel van zekerheid, van veiligheid. Het gaf haar het gevoel dat ze er in ieder geval niet alleen voor stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://mythica.actieforum.com/
Lisora
Gigant
Lisora


Aantal berichten : 863
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Luana

RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 39 Icon_minitimezo apr 10, 2011 1:00 pm

Ikkorian zag de beelden net zo goed als Marx, wellicht zelfs beter doordat hij dit soort beelden vaker over zijn netvlies had zien gaan. "Ik begin je dilemma te begrijpen denk ik. Ik weet niet of jij ziet wat een ander ziet, maar zo ja dan hoef ik het niet uit te leggen." Ikkorian knikte waarna Marx verder sprak. "Ik zie mezelf op vele verschillende manieren sterven. Hoe ik had moeten sterven of hoe ik nog moet gaan sterven. Het enige wat het me biedt is dat ik waarschijnlijk nog vele gevaarlijke situaties te verwerken krijg. En daaraan ben ik gewend en wil ik niet veranderen." Een kleine glimlach, nouwelijks te zien verscheen op Ikkorian zijn gezicht. Een avontuur, hij respecteerde hen die het leven zagen als een avontuur, een pad die je moest bewandelen. Zij die gevaar niet uit de weg gingen wetend dat je zonder het gevaar niete cht kon leven. "Maar ik snap hoe dit op anderen kan overkomen."
Nu was Ikkorian aan het woord "Dood voor draken, dat betekend slechts dat je ziel een ander toevluchtspunt krijgt. Het lichaam van ons draken in onze wereld veranderd letterlijk in iets wat te gebruiken valt. Zodra de ziel verdwenen is en is aangekomen worden de lichaam één met de wereld. Dood is voor ons geen einde maar een nieuw begin.
Wat echter wel een gevaar is, zodra ik dit lot niet onder ogen zie zullen Earrigonas en ik niet de juiste poort kiezen, of zal hij sterven bij aankomst. Dat resulteerd in een verloren strijd in onze wereld. De mens is een zwak ras, Nu worden ze nog beschermd door de draken, maar zodra wij de strijd verliezen.." Even zweeg hij, hoewel hij geen gevoel wilde tonen gaf hij toch ergens wel om die zwakkelingen, en zeker om zijn vriend. "Niet elke draak staat achter bescherming, mochten wij dit niet halen staat dat garant voor slavernij. De mens word niet meer als beschermelinge gezien, maar als een voorwerp, een lunch als het aan sommige licht. En dat terwijl ze al niet meer met velen zijn."

De elven vertrokken voorzichtig naar de schepen. Alice keek hen na, ze zag de groep vertrekken na de schepen en slikte haar tranen in. Laine had haar altijd beschermd.. waarom was het haar niet bij hem gelukt? Ze vermande zich en glimlachte naar Solor. Met Knuffel in haar armen liep ze naast Solor met de mannen mee naar de schepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alina
Gigant
Alina


Aantal berichten : 987
Registratiedatum : 23-02-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Halsteren, Nederland

RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 39 Icon_minitimezo apr 10, 2011 4:23 pm

- Cailen -

'Het spijt me van Sari, lieverd. Ik had haar mee moeten nemen van dat eiland. We hadden haar nooit daar moeten laten.' Waarom had hij dat ook eigenlijk gedaan? Hij kon het zich niet herinneren.
'Laten we nu gaan, Sidra. Dan kun je even rusten.' Hij wilde dat hij een bad voor haar in orde kon maken, maar daarvoor moesten ze eerst weer in het water liggen. Gelukkig waren Artame's mannen al boomstammen aan het vellen om daarmee het schip terug de zee in te rollen.
---

- Solor -

'Het gaat goed komen, Alice.' zei Solor, toen hij haar bedroefde uitdrukking zag. 'Krijg nu eens vertrouwen in jezelf en in ons.' Hij stopte even en hield haar ook stil. Haar aankijkend trok hij haar tegen zich aan. Maar net toen hij haar wilde kussen, begon Knuffel waarschuwend te piepen. Hij grinnikte en stapte dus maar even achteruit. 'Zo te zien heb je al een lijfwacht.'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.verhalensite.com/index.php?s=us&ss=r&id=5304
Lisora
Gigant
Lisora


Aantal berichten : 863
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Luana

RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 39 Icon_minitimezo apr 10, 2011 9:09 pm

Alice keek op naar Solor. Ze stopten en hij trok haar tegen zich aan. Ze sloot haar ogen toen Solor haar wilde kussen, al bemoeide Knuffel zich er plots mee door waarschuwend te piepen. Alice keek op. 'Zo te zien heb je al een lijfwacht.' Ze grinnikte zacht om die opmerking en keek Solor aan. Ze knikte toen. "Je hebt gelijk, het komt goed." Ze pakte zijn hand weer vast. "wat moet ik toch zonder jou? " Zei ze glimlachend met een diepe zucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chamelieus
Ontdekker
Chamelieus


Aantal berichten : 145
Registratiedatum : 01-02-11
Leeftijd : 40
Woonplaats : Best

RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 39 Icon_minitimezo apr 10, 2011 9:13 pm

Marx luisterde aandachtig. Dit was immers veel meer dan hij van te voren had gezegd. En het betekende dat hij eindelijk meer leerde van Ikkorian. En belangrijker, hoewel hij er niet van bewust was, deed het hem goed dat hij schijnbaar het vertrouwen van de draak had gekregen. Hij dacht even na over het feit dat een drakenziel na de dood van eht lichaam doorging. Het beviel hem om daarin te geloven. Want als dat zo was, dan betekende het dat elk wezen een nieuwe kans kreeg om een nieuw leven te beginnen. Ik weet al lange tijd dat de goden bestaan, maar deze woorden klinken logisch. Zou de sterkte van een god dan wel van zijn volgelingen afhangen? Dat heeft een der goden me verteld, maar het was de god van leugens en die moet je bij voorbaat al niet vertrouwen. Wellicht sprak hij juist als enige meer de waarheid dan verwacht. dacht hij bij zichzelf.

Na een korte stilte keek hij Ikkorian weer aan. "Ik zei nu waarom je deze weg beloopt en ik moet toegeven dat ik je alleen maar als een gelijke kan zien. Jij beloopt de weg van het gevaar net zo goed als ik, maar jij kent de mogelijke afloop ook nog eens. Dat maakt jouw weg moeilijker, maar verandert niet wie je bent. Wie weet wat er mogelijk is. Misschien verbaasd het leven zelfs jou." begon hij rustig klinkend. Hij stapte op Ikkorian af en legde zijn hand op diens schouder en keek hem aan. "Als je iets nodig hebt of als ik moet helpen Earrigonas voorlopig mee te beschermen tegen de waarheid, dan moet je het zeggen. Ik moet waarschuwen dat ik mijzelf nu voor de Nimwea heb neergezet, maar we zullen leren hoe die hier op alles gaan reageren. Maar mijn hulp krijg je als je die verlangt." eindigde hij. Hij liet zijn hand weer zakken en keek even terug naar de grot. "En de mens is niet zo zwak als ze lijken. Ze vinden een manier om te overleven. Het leven zit vol verrassingen." dit laatste klonk vooral bitter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alina
Gigant
Alina


Aantal berichten : 987
Registratiedatum : 23-02-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Halsteren, Nederland

RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 39 Icon_minitimezo apr 10, 2011 9:54 pm

- Solor -

"Wat moet ik toch zonder jou?" zei ze glimlachend.
'Genieten van een leven zonder verliefde, kwelende, veel te grote mannen om je heen die niets liever willen dan je vierentwintig uur per dag knuffelen?' opperde Solor met een grijns. 'Puur hypothetisch natuurlijk, gezien je nooit van zijn leven van me af gaat komen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.verhalensite.com/index.php?s=us&ss=r&id=5304
Lisora
Gigant
Lisora


Aantal berichten : 863
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Luana

RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 39 Icon_minitimezo apr 10, 2011 10:04 pm

Alice grinnikte "grapjas." Ze drukte een vluchtige kus op zijn lippen. Met stralende ogen keek ze hem aan. "Laten we achter de anderen aan gaan." Opperde ze toen de rest al verder was gelopen. Ze leunde Tegen Solor aan om zo verder te kunnen lopen.

---
Terug naar boven Ga naar beneden
Alina
Gigant
Alina


Aantal berichten : 987
Registratiedatum : 23-02-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Halsteren, Nederland

RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 39 Icon_minitimezo apr 10, 2011 10:08 pm

- Solor -

Hij grinnikte duister. 'Kunnen we ook niet een héél klein beetje achterblijven?' vroeg hij onschuldig. Hij liep echter gewoon richting het schip. Hoe eerder ze vertrokken, hoe beter. Als alles een beetje meezat zou hij nog zeeën van tijd met Alice hebben zodra ze dit alles achter de rug hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.verhalensite.com/index.php?s=us&ss=r&id=5304
Lisora
Gigant
Lisora


Aantal berichten : 863
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Luana

RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 39 Icon_minitimezo apr 10, 2011 10:34 pm

Alice keek op naar Solor. "achterblijven?" vroeg ze. Ze hoorde hem duister grinniken en bloosde. Zacht kneep ze in zijn hand. "Ik kan hun niet alleen laten lopen Solortje van me. Er is later nog genoeg tijd om andere dingen te doen." Ze grinnikte zacht en liep vrolijk verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alina
Gigant
Alina


Aantal berichten : 987
Registratiedatum : 23-02-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Halsteren, Nederland

RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 39 Icon_minitimezo apr 10, 2011 11:23 pm

- Solor -

'Plagen mag nu ook al niet, Hoogheid?' zei hij met een uitgestreken gezicht. 'Welnu, als het Hare Majesteit zo belieft, zal ik mij van nu af gedragen als een schoolvoorbeeld van orderlijke zelfbeheersing hoor. Ik zal mijzelf de wil opleggen aan niet naar uw majesteitelijke gestalte te kijken of uw Koninklijke lippen te beroeren met mijn onwaardige mond.' Inwendig voelde hij de behoefte om in de lach te schieten, maar hij hield zich perfect in.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.verhalensite.com/index.php?s=us&ss=r&id=5304
Emena
Gigant
Emena


Aantal berichten : 862
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Best, Nederland

RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 39 Icon_minitimema apr 11, 2011 2:46 am

-Sidra

"Ze was nog te zwak om te kunnen reizen op het moment dat wij gingen, dus zoveel verschil zou het niet gemaakt hebben," zei Sidra haast onverschillig, "Sowieso is er nu weinig aan te veranderren." Ze wist dat ze klonk alsof ze geen verdriet had, maar zoals altijd hield ze het liever voor zichzelf. Niet iedereen hoefde te weten wat er in haar omging. Cailen wist het dan misschien al, maar ondertussen volgde ze hem terug naar het schip en daar waren een boel mensen die het niet hoefden te weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://mythica.actieforum.com/
Alina
Gigant
Alina


Aantal berichten : 987
Registratiedatum : 23-02-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Halsteren, Nederland

RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 39 Icon_minitimema apr 11, 2011 2:44 pm

- Cailen -
'Het spijt me, Sidra,' zei hij nogmaals. 'Maar ik kan er inderdaad niet aan doen. Ik beloof je dat we naar het eiland teruggaan, zodat je je kunt wreken op haar moordenaar.' Hij aarzelde even. 'Je hebt toch wel gezien wie het was?'

---

- Ergens in het Lichtrijk... -

Prinses Risa haastte zich de tuin in om te zien waar haar tuinlieden zo van geschrokken waren. Er scheen een vreemde vrouw in haar fontein te slapen. Een roodharige vrouw zonder vleugels.
In eerste instantie zag ze slechts het beeld van haar Sol boven de rozenhaag uitkomen. Haar man had erop gestaan dat ze het zou vernietigen op de dag dat ze trouwden, maar ze kon het niet over haar hart verkrijgen. Waarom had Sol haar verlaten?
'Mamaaa!' Achter haar kwam een meisje aangerend, haar vroegere evenbeeld. 'Mama, mag ik ook kijken naar de rare dame?'
'Dina, nee. Ze kan gevaarlijk zijn. Ga terug naar je broer en je zus,' verweet ze het kleine prinsesje.
Met tegenzin ging het kleintje weer richting het kasteel, hoewel ze dat met erg kleine stapjes deed en ze om de haverklap omkeek.
Risa bereikte de fontein en keek omlaag naar de in groen gehulde vrouw.
'Goedemiddag vreemdelinge, wie bent u?' vroeg ze zacht, de schouder van de Giyana aanrakend.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.verhalensite.com/index.php?s=us&ss=r&id=5304
Lisora
Gigant
Lisora


Aantal berichten : 863
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Luana

RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 39 Icon_minitimema apr 11, 2011 7:24 pm

Alice keek Solor met elk woord dat hij zei verbaasder aan. "Watblief?" Grinnikte ze. Het was haar even ontgaan wat hij had gezegd. Toen pas drongen de woorden door "oh eeh." Ze rechtte haar rug, een poging doend om er op te reageren waardoor ze zelf in de lach schoot. Ach, dat tuttige was niets voor haar, net zo min als alsmaar lastige woorden gebruiken. Dat zou teveel denktijd innemen. Ze omhelsde Solor weer en schudde haar hoofd. "Tegen de tijd dat iemand zo tegen me begint te praten laat ik jou aan het woord schat" grijnsde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alina
Gigant
Alina


Aantal berichten : 987
Registratiedatum : 23-02-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Halsteren, Nederland

RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 39 Icon_minitimema apr 11, 2011 9:28 pm

- Solor -

'Tegen de tijd dat iemand zo tegen je praat, hoop ik dat je mijn taal spreekt zodat je net zo onbegrijpelijk kunt zijn.' Hij grinnikte en omhelsde haar terug. Hij hield van haar.
'Maar er komt er al eentje bezorgd teruggelopen, zie ik. Laten we gaan.' Hij keek haar geamuseerd aan. 'Of moet ik je soms dragen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.verhalensite.com/index.php?s=us&ss=r&id=5304
Lisora
Gigant
Lisora


Aantal berichten : 863
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Luana

RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 39 Icon_minitimema apr 11, 2011 10:39 pm

Alice grinnikte 'Maar er komt er al eentje bezorgd teruggelopen, zie ik. Laten we gaan.' Solor keek haar aan. 'Of moet ik je soms dragen?' Alice giebelde zachtjes "Gekkie, ik kan zelf nog wel lopen hoor. Maar wel heel lief van je." Ze keek op "we komen eraan!" opperde ze terwijl ze Solor half rennend met zich mee trok in de richting van de anderen/.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisora
Gigant
Lisora


Aantal berichten : 863
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Luana

RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 39 Icon_minitimedi apr 12, 2011 3:54 pm

Na Ikkorian zijn woorden volgde er een stiltte. "Ik zie nu waarom je deze weg beloopt en ik moet toegeven dat ik je alleen maar als een gelijke kan zien. Jij beloopt de weg van het gevaar net zo goed als ik, maar jij kent de mogelijke afloop ook nog eens. Dat maakt jouw weg moeilijker, maar verandert niet wie je bent. Wie weet wat er mogelijk is. Misschien verbaasd het leven zelfs jou." Verbrak Marx deze stiltte uiteindelijk kalm klinkend. Hij kwam op hem af en legde een hand op zijn schouder. Ikkorian hate het gebruikelijk als iemand hem op zo'n manier benaderde waardoor hij ook even leek te huiveren of iets wat daar op leek. Teveel contact was hij immers niet gewend. "Als je iets nodig hebt of als ik moet helpen Earrigonas voorlopig mee te beschermen tegen de waarheid, dan moet je het zeggen. Ik moet waarschuwen dat ik mijzelf nu voor de Nimwea heb neergezet, maar we zullen leren hoe die hier op alles gaan reageren. Maar mijn hulp krijg je als je die verlangt." Eindelijk liet Marx zijn hand zakken. Hij zag Marx richting de grot kijken. "En de mens is niet zo zwak als ze lijken. Ze vinden een manier om te overleven. Het leven zit vol verrassingen." Vervolgde hij Bitter. Welja, Eeuwen toekijken hoe een volk elkaar af slacht, een volk waarin de sterkste overleven maar waarin de zwakkere vaak degene zijn met het pure hart. Natuurlijk zijn er uitzonderingen. Maar De mens laat zich te snel beinvloeden en toond daarmee zijn zwakheid. "Ik zou het op preis stellen als deze plek en onze woorden hier blijven. Earrigonas hoeft dit niet te weten, hoewel hij snel genoeg zal merken dat ik dit voor hem verberg. Dat is mijn verantwoordelijkheid." Hij negeerde mondeling de laatse bittere woorden van Marx en draaide zich bij. "Ze heeft mazzel gehad ditmaal, de dans is ze voor nu ontsprongen. Maar zulke daden blijven niet ongestrafd. Haar tijd komt, sneller dan dat ze zal durven vrezen." Sprak hij kil. Hoewel hij niet echt om Sari gaf, verafschuwde hij altijd die machtbeluste wezens. Goed goed, ook zijn goden kamde daaronder. Maar zolang het met mate was, was de schade te overzien. Ieder die toe gaf en het toestond zou niet anders eindigen dan zijn vorige meesteres. Wijsheid.. Hoe de wijze veranderde in een dwaas. Hij schudde onwillkeurig zijn hoofd waarna hij begon te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chamelieus
Ontdekker
Chamelieus


Aantal berichten : 145
Registratiedatum : 01-02-11
Leeftijd : 40
Woonplaats : Best

RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 39 Icon_minitimedi apr 12, 2011 4:40 pm

Marx keek Ikkorian even na en zweeg. Hij had immers als gezegd dat hij de woorden voor zich zou houden als het nodig was. Hij snapte niet hoe de draak zijn lot kon ervaren. Het leven in gevaar kon hij begrijpen, maar wetende wat je ging overkomen en er niets tegen doen om het te voorkomen... Nee dat snapte hij gewoon niet, ongeacht de uitgebreidde uitleg. Nogmaals keek hij terug naar de grot. "Immorian sisarik," sprak hij belovend uit. Daarop draaide hij weg van de grot en de gebeurtenissen hier. Hij had nog wat voor elkaar te krijgen. De Gadra had nog een verklaring te goed en hoewel ze het geprobeerd hadden, was die nu familie kwijt. Marx vroeg zich af wat deze vrouw allemaal niet had meegemaakt. Vooral omdat ze de gebruiken van haar volk niet meer wist. Hij vroeg zich af wat ze wel niet moesten opgeven om Gadra te worden. Toch werd hij er steeds meer van bewust dat hij haar ging helpen. Marx haalde ondertussen Ikkorian in en liep zwijgend mee.


Pas een tijd later verschenen de twee uit de richting die ze naar toe waren gegaan. Aigua had via het wezen al het een en ander gevoeld. Ze wist daarom ook al dat de zwarte man terug ging komen en keek dan ook al afwachtend af. Marx liep voorop en ze had gelijk alleen nog maar oog voor hem. De man was immers vreemd zijn geloven en gedrag. Want wie doodde de vijand en gaf ze daarna ook nog een eerbetoon. Echter was de reactie compleet anders dan ze had verwacht. Als eerste kwam zijn blik op haar en Sari te liggen en ze zag een twinkeling in zijn ogen, maar voor ze kon snappen wat dat inhield ging zijn blik verder. Hij had de kennis van Sari zien staan. Meteen verstarde zijn lichaam en leek hij klaar te staan voor een nieuwe aanval. Ze vroeg zich af wat de man markeerde dat hij zo vijandig deed tegen iedereen. Echter overviel een nieuwe sensatie van woede haar vanuit het beest. Aigua wist zelf niet meer wat er nu gaande was, maar wellicht zou het duidelijk haan worden. Ze keek afwachtend naar de vrouw, terwijl Marx sprak. " Wat doe jij hier?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Alina
Gigant
Alina


Aantal berichten : 987
Registratiedatum : 23-02-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Halsteren, Nederland

RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 39 Icon_minitimewo apr 13, 2011 11:12 pm

- Solor -

Hij klom weer aan dek en zag tot zijn verbazing dat Cailen en Sidra ook weg waren. Hij kon het even niet laten te denken dat ze wat extra moeite deden om voor nageslacht te zorgen nu ze even weg konden van de anderen. Zwanger...tjonge... Die prins had er ook geen doekjes om gewonden. Hoewel, wie was hij nu nog om kritiek te leveren op andermans zeden?
'Alice? Wil je even met me meekomen naar de kajuit die mijn zusje voor ons heeft gereserveerd?' vroeg hij daarom vriendelijk. Hij wilde het haar nu direct vragen. Al was het maar om dat schuldgevoel kwijt te raken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.verhalensite.com/index.php?s=us&ss=r&id=5304
Lisora
Gigant
Lisora


Aantal berichten : 863
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Luana

RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 39 Icon_minitimewo apr 13, 2011 11:16 pm

Eenmaal weer aan dek geklommen zag ook Alice dat Cailen en Sidra weg waren. 'Alice? Wil je even met me meekomen naar de kajuit die mijn zusje voor ons heeft gereserveerd?' Vroeg Solor haar toen plots vriendelijk. Alice glimlachte naar hem, al begreep ze zijn vraag niet goed. Ze knikte "tuurlijk." Opperde ze kalm zich van geen kwaad bewust. Rustig liep ze Met SOlor mee naar de Kajuit. "Is er soms iets Solor?" Vroeg ze toen ze eenmaal aan waren gekomen met een vriendelijke glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alina
Gigant
Alina


Aantal berichten : 987
Registratiedatum : 23-02-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Halsteren, Nederland

RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 39 Icon_minitimewo apr 13, 2011 11:28 pm

- Solor -

'Wel...' Hij sloot de deur af voor de zekerheid. 'Je zult me misschien een zeur vinden, maar ik wilde je vragen om...om mijn...om met me...' Hij werd steeds roder terwijl hij naar de juiste woorden zocht. Uiteindelijk deed hij het meest clichée wat in hem opkwam. 'Wil je met me trouwen? Zodra we kunnen?' Hij knielde voor haar. 'Ik zou me er veel beter bij voelen als ik wist dat je eer... Dat er een blijvende verbintenis tussen ons is, ongeacht onze verschillen en onze werelden.'Het laatste zei hij met een zucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.verhalensite.com/index.php?s=us&ss=r&id=5304
Lisora
Gigant
Lisora


Aantal berichten : 863
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Luana

RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 39 Icon_minitimewo apr 13, 2011 11:37 pm

'Wel...' Begon Solor. Alice keek wat verbaasd toen hij de deur afsloot. 'Je zult me misschien een zeur vinden, maar ik wilde je vragen om...om mijn...om met me...' Stemelde Solor, Alice probeerde te peilen wat hij nu werkelijk wilde zeggen, maar alles wat ze zag was dat hij steeds roder werd. 'Wil je met me trouwen? Zodra we kunnen?' Alice verstijfde kort, had ze dat nu goed verstaan? Solor knielde voor haar neer. 'Ik zou me er veel beter bij voelen als ik wist dat je eer... Dat er een blijvende verbintenis tussen ons is, ongeacht onze verschillen en onze werelden.' Zei hij met een zucht. Alice staarde hem aan, Zo lang kende ze hem nog niet. Het was niet dat ze niet van hem hield maar.. een huwelijk? Ze hate het als haar een onverwachte vraag werd gesteld. Als het antwoord dan moest komen, hoe moest ze dan reageren? "Die zag ik niet aankomen.." Verbrak ze de eerste stilte dan ook mee. 'Wil je met me trouwen? Zodra we kunnen?' Dreunde het door haar hoofd. 'Een blijvende verbintenis tussen ons is, ongeacht onze verschillen en onze werelden.'Misschien dat nu deze woorden tot haar door drongen de eerste woorden meer kleur kregen en ze begon te glimlachen, een glimlach die steeds breder leek te worden. "Ja." Meer was er aan woorden niet nodig. Ze vloog hem om zijn nek, Oke, ergens ging het te snel. Ergens voelde ze zich nog te jong hiervoor. Maar trouwen hoefde vandaag nog niet te gebeuren, en ze kon het niet onderdrukken dat ze het ook wel wou.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alina
Gigant
Alina


Aantal berichten : 987
Registratiedatum : 23-02-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Halsteren, Nederland

RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 39 Icon_minitimewo apr 13, 2011 11:45 pm

- Solor -

Hij sloot haar teder in zijn armen, maar liet het niet lang duren voor hij haar weer aankeek.
'Je aarzelt, Alice.' Hij streek haar haren uit haar gezicht. 'Ik begrijp wel waarom...zelfs al denk je dat ik dat alleen maar zeg om die aarzeling weg te praten. Maar ik houd van je. Ik vóel dat we bij elkaar horen.' Hij keek haar ernstig aan. 'Denk je heus dat ik je aangeraakt had als dat niet zo was?' Hij glimlachte. 'Maar zelfs een ja mét aarzeling is een ja. En ik ben blij met je antwoord.'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.verhalensite.com/index.php?s=us&ss=r&id=5304
Emena
Gigant
Emena


Aantal berichten : 862
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Best, Nederland

RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 39 Icon_minitimedo apr 14, 2011 2:40 am

-Sidra-

"Ik...Ik weet het niet," antwoordde Sidra. Het voelde raar, voor het eerst in haar leven had ze een visioen gehad waar ze zich niets van kon herinneren en ergens was ze er wel blij mee. Als het waar was dat ze in haar visioen Sari dood had zien gaan, dan wilde ze het liever ook geen tweede keer zien. Een keer was al erg genoeg en ergens was ze wel blij zich er niets van te herinneren. Ze kon zich de pijn die ze gevoeld had perfect terug te halen, het vertelde haar genoeg over op wat voor gruwelijke manier Sari gestorven moest zijn. Liever hield ze het dus onbekend dan dat ze het omwille van het achterhalen van de moordenaar nogmaals meemaakte.

---

-Giyana-

Ze schrok wakker van de aanraking en keek op. Een vreemde vrouw keek van bovenaf op haar neer.
"Maakt het uit wie ik ben?" De Giyana wist hoe ze klonk en ga er niets om hoe het over zou kunnen komen. In deze vreemde omgeving voelde ze zich onzeker, haar houding maakte dat ze wat meer zelfvertrouwen uit zou stralen.

---

-Idleia-

Idleia zag hoe nog twee bekenden ten tonele verschenen. "Ik wilde aardig zijn voor en vriendin van me, jammer dat ik haar maar zo kort kende. Dat kind had potentie..." antwoordde Idleia kalm. "Jammer ook dat ik er niet eerder kon zijn, maar maak je geen zorgen, ik zal er wel voor zorgen dat de dader gestraft gaat worden. Ze zal spijt hebben mijn bevel genegeerd te hebben. En ja ik weet wie dit gedaan heeft, blijkbaar hebben mijn pogingen Sari te beschermen niet gewerkt." Normaal zou Idleia er dan geen aandacht meer aan besteden, jammer, maar helaas. Toch, ondanks dat Sari dood was, ze was niet nutteloos geworden. Idleia begon een beetje ongeduldig te worden. Waarom was ze eigenlijk nog beleefd en had ze niet gelijk gedaan waarvoor ze kwam? Als ze haar slecht een paar minuten allen lieten met Sari zou ze al genoeg tijd hebben, ze had maar een klein beetje van haar nodig, heel het lichaam meesjouwen zou alleen maar een last zijn. En het zou de kans een nagel te breken vergroten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://mythica.actieforum.com/
Gesponsorde inhoud





RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 39 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
RPG 1: 'Poorten van Illusie'
Terug naar boven 
Pagina 39 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» RPG 1: 'Poorten van Illusie'

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Lopende RPG's :: Poorten van Illusie :: RPG-
Ga naar: