PortalPortal  IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

RPG 1: 'Poorten van Illusie'

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende
AuteurBericht
Lisora
Gigant

Aantal berichten : 863
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 23

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   zo apr 03, 2011 7:17 pm

'Nou...mijn zus leverde commentaar op ons samenzijn. Ze vindt...' Begin Solor tegen Alice ' Ze vindt dat ik je eer moet redden voor er een bastaard geboren wordt. Om kort samen te vatten.' Alice keek wat verbaasd "Een bastaard?" Ze glimlachte naar hem "Ik ben heus niet zwanger SOlor, dat had ik dan wel geweten." Ze legde haar hand op haar buik. "Dat voel ik aan. bij mezelf maar ook bij anderen. een voordeel van dicht bij de natuur staan." Hij kuchte zenuwachatig. 'Maar natuurlijk maakt ze zich te druk.' zei hij met en flauwe glimlach. 'Ik laat me niet tot een huwelijk dwingen door mijn kleine zusje.' Alice bloosde bij die woorden. 'Je maakte me duidelijk dat je wilde wachten met een verbintenis, Alice. Dus maak je maar geen zorgen.' Wachten? Ja, ja zoiets had ze inderdaad gezegd. Had ze dat echt gezegd? Ze kon het zich momenteel even nouwelijks voorstellen. Hij kuste haar voor ze de kans kreeg er iets op terug te zeggen. Ach, dit was ook niet verkeerd. Ze sloeg haar armen om zijn nek en kuste hem terug. Toch hield ze zich vrij snel weer in. Niet vanwege de schaamte "Je zus wacht op ons." Anwoorde ze toen glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Alina
Gigant

Aantal berichten : 987
Registratiedatum : 23-02-10
Leeftijd : 28

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   zo apr 03, 2011 8:39 pm

- Solor -

'Laten we dan maar gaan.' Hij glimlachte naar haar. 'Hoe eerder we haar gesproken hebben, hoe eerder we de anderen kunnen halen. Per schip komen we veel sneller bij de bewoonde wereld.' Hij legde een arm om haar middel. 'Mijn vader liet in de bibliotheek van Eirad een aantal documenten achter met betrekking tot die mysterieuze poorten van ons. Ik geloofde altijd mijn moeder, die zei dat hij een man met teveel fantasie was, maar...' Hij haalde zijn schouders op. 'Hij kende de elfse taal.'

---

- Artame -

Ze zag hoe Alice een hand op haar buik legde en Solor haar omhelsde. Ze kon niet verstaan wat ze zeiden, maar ze kon er zich aardig wat bij voorstellen. Wat? Haar broer werd vader? Solor? Bij zijn vorige vrouw had ze zich dat niet kunnen voorstellen, en bij dit vreemde kind al helemaal niet! Het was een elf! En ze kenden elkaar nog maar net! Dit was totaal niets voor haar broer. Ze schonk zich met trillende handen een whiskey in. Oh Goden, ze wilde geen tante worden.

----

- Cailen -

'Sidra, ik meen het.' Hij ging voor haar staan. 'Om te beginnen zou het helpen als je niet van me weg zou lopen. Ik heb goede redenen voor wat ik doe. En toch vertrouw je me daar niet op.' Hij keek even naar het bos. Zou dat veilig genoeg zijn?
'Lieve Sidra, leg me eens uit waarom ik het nu wél gelijk moet vertellen, in plaats van te wachten tot het veilig is.' Zijn blik werd vriendelijk. 'Als je het aankunt, zal ik het je zeggen. Maar alleen als je er absoluut zeker van bent. Ik wil geen levns riskeren.' Hij keek haar diep in haar ogen. 'Ik hou van je. Ik wil niet dat je kwaad op me bent.'
Profiel bekijken http://www.verhalensite.com/index.php?s=us&ss=r&id=5304
Lisora
Gigant

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   zo apr 03, 2011 8:56 pm

Alice keek Solor aan en glimlachte. "Wel, dan stel ik voor dat we daar eens gaan kijken als we aankomen." Ze sloeg haar arm om Solor heen. Ze liep met Solor naar Artame, net op dat moment zag ze haar met trillende handen een drankje inschenken. Ze kende het spul niet. Whiskey stond er op de fles, wat een rare naam. "Alles oke?" vroeg ze, oh snert. Alsof Artame de elfse taal zou verstaan.
Profiel bekijken
Alina
Gigant

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   zo apr 03, 2011 9:18 pm

- Artame -

'Huh wat?' Ze sloeg een slok achterover. Gelijk voelde ze zich warm worden. En kalmer.
'Solor, als je wilt dat ik op de kleine ga passen, zorg dan alsjeblieft dat ze onze taal spreekt.'

---

- Solor -

'De kleine? Welke kleine? Alice verzekerde me net dat ze niet zwanger is.' Hij omhelsde zijn zus lachend. 'Je bent een zenuwpees.' Hij zette haar weer neer en leidde Alice toen naar een stoel. 'Ik ga mijn meisje echt onze taal leren, Artie.Ik word er zelf ook niet goed van om de hele tijd als tolk te functioneren.'
'Alice, lust je vruchtensap? of heb je liever water?'vroeg hij toen in het elfs aan Alice.
Lisora
Gigant

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   zo apr 03, 2011 9:22 pm

Weer begon er een gesprek, ze moest en zou die taal van hun ook leren, dit werd steeds onhandiger. daarbij, ze zouden minder opvallen met een sterk accent dan met een compleet vreemde taal.
Ze werd naar deen stoel begeleid. Rustig ging ze daar zitten, 'Alice, lust je vruchtensap? of heb je liever water?' vroeg Solor haar toen. "Vruchtensap graag." Antwoorde ze glimlachend.
Ze keek even naar Artame, iets had haar houding doen veranderen nadat ze een slok van dat spul had genomen. "Wat is dat eigenlijk?" vroeg ze dan ook nieuwschierig.
Profiel bekijken
Emena
Gigant

Aantal berichten : 862
Leeftijd : 25

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   zo apr 03, 2011 9:28 pm

-Sidra-

"Blijkbaar ben ik dus niet te vertrouwen," besloot Sidra te zeggen, terwijl ze bleef staan. "Ik had slechts het simpele verzoek om eerlijk te zijn en je draait er omheen alsof de wereld op het punt staat te vergaan. Leuk om te weten hoe je over me denkt." Ze vroeg zich af of ze verder moest gaan of niet. "Je bent trouwens heus niet verplicht van me te houden. Als ik zo'n monster ben, is het misschien ook maar beter als je het niet doet. En ik verplicht je ook niet om het me te zeggen. Zoals ik al zei: ik kom er vanzelf wel achter. Durf je je trouwens nog wel in mijn buurt te bevinden of heb je liever maar dat ik verdwijn? Hoef ik me in ieder geval ook geen zorgen te maken weer het risico te lopen iemand te verliezen. Dan is dat maar gelijk gebeurd."
Profiel bekijken http://mythica.actieforum.com/
Alina
Gigant

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   zo apr 03, 2011 9:34 pm

- Cailen -

'Vind je nu ook niet dat je een tikje onredelijk bezig bent!' viel Cailen tegen haar uit. 'Allemachtig zeg! Kan het nu zoveel kwaad om niet gelijk alles te weten over alles? Kan het niet zo zijn dat ik het beste met je voor heb en je daarom niet vertel over je zusje Sari!?' Hij wirp wanhopig zijn handen in de lucht. 'Best, als je mijn geduld wilde testen: gefeliciteerd, het is je gelukt om het eind ervan te bereiken! Nu weet je alles, en ben je vast veel gelukkiger, nietwaar? Veel plezier met de kennis!' hij veegde woest de tranen uit zijn ogen en stampte naar het andere schip. 'Ik ga me zorgen maken over de mogelijke slachtoffers die er vielen door jouw visioen.'
Emena
Gigant

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   zo apr 03, 2011 9:44 pm

-Sidra-

Sari. Dat simpele woord bracht haar weer terug bij zinnen. Ze was zo gefocust geweest op wat ze niet wist, dat ze totaal geen rekening had gehouden met iedereen anders.
Snel liep Sidra Cailen achterna. "Wa..." t is er met haar?, wilde ze vragen, terwijl ze een hand op zijn arm legde in een poging hem tegen te houden. Op het laatste moment wist ze zich echter in te houden en veranderde ze haar zin. "Wacht op mij, alsjeblieft, misschien kan ik helpen."
Op een later tijdstip zou haar visioen wel weer ter sprake komen. De rest was nu belangrijker, daar had Cailen gelijk in.

Laatst aangepast door Emena op zo apr 03, 2011 9:55 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Alina
Gigant

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   zo apr 03, 2011 9:50 pm

- Cailen -

Hij keerde zich om, nog steeds furieus. 'Je kunt misschien helpen ja, maar hoor me alsjeblieft niet meer uit voor ik echt chagrijnig word! Je moet eens leren doorhebben wanneer mensne het goed bedoelen, Sidra.' Hij zag haar blik, die niet langer meer zo onbeschrijfelijk irritant koppig was. 'Oh, kom hier jij.' Bruusk haakte hij zijn been achter het hare en viel hij al zoenend met haar in het zand. 'Ik hou wel van je, kleine stijfkop. Al haal je het bloed onder mijn nagels vandaan soms.'

---

- Solor -

'Dat? Eh...dat gaan we je maar even niet geven,' zei Solor, waarna hij vlug de fles van Artame afpakte.
'Hey! Ik wilde daar nog van drinken!'
'Je hebt al meer dan genoeg in je glas, zusje. Pak maar water hierna, veel gezonder.'
Hij zette de whiskey bovenin de kast, waar zelfs hij er amper bij kon.
'Je bent een ploert, Solor. Wees eens wat aardiger voor je zus. Zo behandel je geen dames!'
'Als mijn zusje zich als een dame kan gedragen, wordt Solor weer lief,' zei hij betuttelend. Hij schonk wat vruchtensap voor Alice in en gaf haar de beker. Toen ging hij glimlachend naast haar zitten, haar verliefd aankijkend. Artame plofte tegenover hen neer.
Lisora
Gigant

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   zo apr 03, 2011 10:11 pm

ALice keek verbaasd toen SOlor het spul abrubt wegzette. Was het spul dan zo kwaadaardig? Waarom dronk artame het als het zo slecht was? Solor schonk het vruchtensap voor haar in en ze nam de beker aan. Ze zag hem naar haar glimlachen met een verliefde blik en zacht grinnikte ze. Ze keek op naar artame die met een plof tegenover hen neerplofde. Rustig nam ze een slok van het vruchtensap. Ze keek Solor aan "Dus, hoe zeg je 'Ik houd van je' in jouw taal?" vroeg ze toen.
Profiel bekijken
Alina
Gigant

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   zo apr 03, 2011 10:36 pm

- Solor& Artame -

Hij grinnikte even, waarna hij Alice' handen in de zijne nam en haar aankeek.
'Ik houd van je.' Het klonk even mooi in zijn eigen taal als in de elfentaal, vond Solor.

'Getsie, lummel.' Artame trapte hem grinnikend tegen zijn schenen. 'Dat kleffe gedoe bewaar je maar voor later. Ik regel een kajuit voor jullie.' Ze ging recht zitten. Eerst wilde ze weten waar hij had uitgehangen al die tijd.
Emena
Gigant

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   zo apr 03, 2011 10:37 pm

-Sidra-

Ze was verbaasd om zijn reactie, maar kon niet zeggen dat ze het zo erg was. Sidra sloeg haar armen om hem heen en zoende hem terug. "En ik ook van jou," zei ze, terwijl ze het zoenen voorzichtig afbrak. "Maar zo komen we niet echt verder bij het helpen van Artame en haar mannen, is het wel?"
Lisora
Gigant

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   zo apr 03, 2011 10:39 pm

Alice voelde de rillingen door haar lijf schieten, wat klonk het mooi als hij het zei. Ze wilde het na zeggen toen Artame er tussen kwam. Ze trapte Solor tegen zijn scheen. Alice keek wat verbaasd maar bedacht zich toen dat dit natuurlijk heel ongemakkelijk voor Artame moest zijn omdat Solor haar broer was. Ze hield zich in. Ze zag ARtame recht zitten en volgde haar voorbeeld. Zij was de eerste vrouw die ze ontmoette van deze wereld, en ze wilde zich leren gedragen als een vrouw van deze wereld voor nu, voor solor.
Profiel bekijken
Alina
Gigant

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   ma apr 04, 2011 12:06 am

Artame

'Ze aapt me na, Solor,' zei Artame grijnzend. 'Ik haar dat maar afleren als je wilt dat ze een lief dingetje blijft.'
Solor keek haar enkel onverstoorbaar aan.
'Doet ze niet. ze valt op mij.'

Cailen

'Hmmm nee, maar ik help zo wel onze relatie.' Hij zoende haar nogmaals. 'En die is ook belangrijk.' Hij lachte even toen hij zag hoeveel zand er nu in haar haren zat. 'Je bent zo schattig zo.'
Emena
Gigant

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   ma apr 04, 2011 1:04 am

-Sidra-

"Klopt, dat is erg belangrijk." Ze grijnsde naar hem, alvorens ze hem begon te zoenen. "Je wisselt wel vaak van mening over me, he?" Een ondeugende gedachte kwam bij haar op. "Het is dat er een schip vol bemanning op ons kan neerkijken maar anders..." Hoewel, dat was niet het enige wat Sidra tegenhield, ene zeker gevoel in haar binnenste maakte dat ze zich er ook niet optimaal voor voelde.
Alina
Gigant

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   ma apr 04, 2011 1:10 am

- Cailen -

Hij schudde zijn hoofd en glimlachte wrang.
'Ik wissel van mening over je, maar ik houd er niet minder van je om.En...' Hij wilde iets zeggen over Sari, maar zweeg. Ze had de waarheid toch gehoord? Zo kapot leek ze er niet onder. 'Ik ben blij dat je naast verdriet toch ook nog liefde voor mij kunt voelen,' zei hij uiteindelijk, een blik vol warmte in zijn ogen. 'Laten we nu gaan, lieverd.'
Boven hun hoofden joelden inderdaad al een paar van Artame's mannen.
'Zet hem op, prinsje!'
Emena
Gigant

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   ma apr 04, 2011 2:18 am

-Sidra-

"Welk verdriet, schat? Je hebt me verteld dat ik een visioen had, dat het te maken heeft met Sari en mijn hart verteld me dat het niet iets positiefs is, maar je hebt me nooit verteld wat het precies is. Wat.." Op dat moment sloeg ze haar handen voor haar mond. "Sorry, het spijt me, ik zou er niet meer over beginnen...Ik moet wachten, dus vertel het me later maar." Ze stond op en richtte zich tot de mannen op het schip. "Hebben jullie nou echt niets beters te doen?" riep ze naar hen, doelend op het feit dat ze nu al voor een tweede maal binnen enkele dagen naar haar en Cailen joelden.

OOC: Mocht je t niet doorhebben, nien, Cailen heeft nog niet letterlijk gezegd dat Sari dood is...Ik lees wel letterlijk Razz
Alina
Gigant

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   ma apr 04, 2011 2:57 pm

- Cailen -

"Hebben jullie nou echt niets beters te doen?" riep Sidra naar de mannen op het slagschip.
'In ieder geval niets beters te zien!' merkte er een gevat op. Hij keek naar Cailen. 'Heeft ze misschien nog vrijgezelle soortgenootjes?'
'Alleen als je naar dat eiland wilt gaan zwemmen!' riep Cailen terug. 'Ik breng jullie er niet heen!'
Hij grijnsde naar Sidra en leidde haar naar de touwladder die over de reling was gegooid.
Emena
Gigant

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   ma apr 04, 2011 3:08 pm

-Sidra-

Sidra merkte dat Cailen niets zei over wat ze er per ongeluk uitgeflapt had, hopelijk was hij niet boos op haar erom. Aan zijn grijns te zien zat het wel goed.
Vlak voor ze de touwladder beklom liet ze haar kleding nog ietwat groeien, zodat ze alleen haar voeten en handen vrij had. Het was niet zo makkelijk voor de klim, maar ze zou er wel komen.
"Zo," zei ze. "Weer aangepast aan de menselijke maatstaven, hopelijk kunnen ze daarboven nu wel normaal doen."
Alina
Gigant

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   ma apr 04, 2011 3:37 pm

- Cailen -

'Blijf hopen lieverd, het zijn zeelui.' Cailen gaf haar een zetje omhoog. 'Daar aan boord is niemand te vinden die normaal is, geloof me.' En de kapitein nog het minst van allemaal. Hij werd chagrijnig als hij eraan terug dacht. Toch, hij hoopte dat ook zij gewoon in orde was. Eenmaal aan dek werd hij op zijn schouder geklopt door enkele van de mannen.
'Blij dat je bootje het gehaald heeft, Cailen.'
'We waren je al gaan missen.'
'Zonder jullie valt er niet half zoveel te lachen.'
Cailen rolde met zijn ogen. 'Jaja, vertel me nu maar eerst eens waar Artame is.'
'De kapitein? Die is met onze nieuwe gasten aan het bijkleppen in d'r kajuit.' Hij wees - een beetje overbodig - de weg. Nieuwe gasten? dacht Cailen nieuwsgierig. Wie zouden dat kunnen zijn?
Lisora
Gigant

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   ma apr 04, 2011 7:56 pm

Alice verstond niets van wat ze zeiden maar Nam Artame haar houding aan. Ze vroeg zich af of er speciale gebruiken waren voor vrouwen hier. Al zou ze haar grenzen aanhouden. Ze wilde zich best aanpassen, maar ze bleef haarzelf.
Ze nam nog een slok vruchtensap en keek om naar de deur toen ze stemmen erachter hoorde.
Profiel bekijken
Alina
Gigant

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   ma apr 04, 2011 10:34 pm

- Cailen -

'Joehoe, Artame? Sidra en ik waren zo vrij aan boord te komen. Alles goed daar?' vroeg hij, voor hij de deur opende. Zijn mond viel open van verbazing toen hij daar naast Artame nog twee bekenden zag zitten.
'Wel, kennelijk hebben meer mensen een verkeerde route genomen...'

---

- Solor -

De deur ging open en prins Cailen kwam de kamer binnen.
'De verkeerde route?' zei Solor verontwaardigd. 'We liggen mooi op schema! Voor een reis die al vliegend moest worden afgelegd zijn we behoorlijk ver gekomen. Tja, ik had wel verwacht dat jullie iets verder zouden zijn, maar...'

---

- Artame -

'Wacht even...jullie kénnen elkaar?' Artame keek haar broer stuurs aan. 'Wat heb je uitgevreten in al die tijd, Solor?'
Solor gaf haar geen antwoord, maar keerde zich naar Alice.
'Goh, het lijkt erop dat we weer terug bij het oude groepje zijn. Hij, jij, ik en dat watermeisje. Net op we die verdomde tobbe van die rooie nooit af zijn gekomen.' Hij grijnsde breed, omdat hij wist dat Cailen hem nu niet kon verstaan.
Lisora
Gigant

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   ma apr 04, 2011 10:56 pm

Alice zag Cailen en Sidra binnen komen. wat verbaasd keek ze naar Sidra en trok ze een wenkbrauw op. Merkte ze dat nu goed? Nee vast verkeerd. Ze keek naar Solor. 'Goh, het lijkt erop dat we weer terug bij het oude groepje zijn. Hij, jij, ik en dat watermeisje. Net op we die verdomde tobbe van die rooie nooit af zijn gekomen.' zei hij breed grijnzend. Alice grinnikte. weer dacht ze het aan te voelen en keek ze weer naar Sidra, was ze zwanger!?
Profiel bekijken
Emena
Gigant

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   di apr 05, 2011 1:51 am

-Sidra-

Ze zag hoe Alice naar haar keek en vroeg zich af of er iets mis met haar was. Vragen had geen zin wist ze, het elfenmeisje zou haar toch niet verstaan. Hoe kwamen zij en Solor hier eigenlijk? Waren ze soms terug op haar eiland? Nee, dat kon niet, dan zou ze dat wel eerder geweten hebben. En Solor zei net zelf dat ze al een eindje gevlogen hadden.
Op dat moment viel het haar op hoe erg Artame en Solor op elkaar leken. Volgens haar kon dat geen toeval zijn.
Alina
Gigant

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   di apr 05, 2011 4:02 pm

Artame&Solor&Cailen (geen zin in aparte posts)

'Zeg zusje, wat doe je eigenlijk met deze twee?' vroeg Solor aan Artame. 'De laatste keer dat ik ze zag, gingen ze op zoek naar zijn ouders.
'Daar gaan we ook nog steeds naartoe. Maar met een kleine omweg dankzij mijn lieve neef Jörg.' Cailen keek chagrijnig toen hij die naam uitsprak.
'Hij doet zich momenteel voor als Cailen en regelt een huwelijk met Erika van Eirad,' verduidelijkte Artame. Solor keek Cailen aan.
'Ai...Het zit je ook niet mee hè, knul?' vroeg hij.
'Knul?' lachte Artame, 'Hij is ouder dan jij, broertje.'
'Maar hij ziet er zo klein uit!' zei Solor verbaasd.
'Nee, jij bent gewoon gigantisch, kleerkast.' zei Cailen korzelig.
Toen herinnerde Solor zich Alice. In geuren en kleuren vertaalde hij alles wat er gezegd was voor haar.
Cailen keek opzij naar Sidra. 'Broer en zus, ze zijn even onbeleefd.'
'Aan onze opvoeding ligt het in elk geval niet,' grijnsde Artame. 'Misschien wel aan het feit dat híj verantwoordelijk voor me was zodra pa overleed en ma in het gesticht belandde.'
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   

RPG 1: 'Poorten van Illusie'
Terug naar boven 
Pagina 37 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Lopende RPG's :: Poorten van Illusie :: RPG-
Ga naar: