Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 RPG 1: 'Poorten van Illusie'

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Emena
Gigant
Emena


Aantal berichten : 862
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Best, Nederland

RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 3 Icon_minitimedo feb 17, 2011 9:59 pm

-Sidra-

"Jaja, schat, ik ben al bezig," antwoordde Sidra slaperig, terwijl ze zich uitgebreid uitrekte. Even vergetend dat het enige wat ze momenteel aanhad, haar vaste armband van wier was. Ze stond langzaam op, waste zich en keek vervolgens om zich heen om te zien of ze kon ontdekken waar haar jurk heen verdwenen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://mythica.actieforum.com/
Alina
Gigant
Alina


Aantal berichten : 987
Registratiedatum : 23-02-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Halsteren, Nederland

RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 3 Icon_minitimedo feb 17, 2011 10:04 pm

- Solor -
'En jij dacht haar te helpen door haar schouder aan flarden te steken...' mompelde Solor terug, zo zacht dat alleen Aleron het zou horen. Er lag een gevaarlijke glans in zijn ogen. Maar toen had de arts hem nodig en keurde hij Aleron geen blik meer waardig. Hij had de elfen allemaal als zijn vrienden beschouwd in de afgelopen dagen. God, wat was hij naïef. Hij hield Alice vast, zoals de arts hem instrueerde. Hij keek Alice aan en glimlachte even geruststellend.
'Het komt goed. Je hoorde hem. De wond is schoon.'
---
- Jörg -
Hij ontspande zich iets. Magiërs waren linke soep, maar aan de andere kant... Moira had hem al lang iets aan kunnen doen, als ze had gewild. En een magiër die zich als een zwakkeling op enkel magie toelegde, zou geen zwaard bij zich dragen, zoals zij wel deed.
'Wel, bij ons is magie een unicum. De meeste magiërs leven gescheiden van mensen om bloedvermenging te voorkomen. Hun ras is...ondergeschikt aan het onze.' Hij glimlachte even. 'Niet dat dat voor jou ook geldt.' Hij keek waarderend naar de plaats waar de man in het water was verdwenen. 'Ik heb nog nooit iemand zo gracieus zien doden,' zei hij warm.
---
- Cailen -
Hij hield haar jurk achter zijn rug verborgen, besmuikt grijnzend en kijkend hoe ze de kamer op en neer liep. Het was erg leuk om haar zo te zien lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.verhalensite.com/index.php?s=us&ss=r&id=5304
Lisora
Gigant
Lisora


Aantal berichten : 863
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Luana

RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 3 Icon_minitimedo feb 17, 2011 10:13 pm

ALeron keek kwaad naar Solor, waarom lieten ze die idioot nog bij haar in de buurt!?
De elf begon de wond te hechten. Alice klemde haar kaken even op elkaar, grote wonden geen probleem, maar zo'n pietluttig naaldje.. vreselijk. al snel was de wond gehecht. de arts pakte de rand die solor van haar jurk had gescheurd om daar haar wond mee te verbinden. daarna keek hij op naar solor zijn benen "wil je daar nog hulp bij?" vroeg hij kalm en vriendelijk "Met Alice komt het wel goed, al zou het beter zijn als iemand haar zo kan dragen."

Moira trok haar wenkbrauw op, ondergeschikt? "wel zoals jij over magiërs spreekt klinken ze hier niet als bij ons, in mijn wereld zijn magiërs de eerste menselijke soort na de mens zelf, en wat betreft het veroudering proces gaan we ook een stuk langer mee." toch glimlachte ze om het compliment "wel als je dit lompe wurgen al gracieus vind." ze knipoogde vluchtig en liep toen naar de laatse van de mannen van haar gevangenen. ze knipte met haar vingers voor zijn gezicht zodat er kort een fel licht verscheen. "dwaas, je hebt bezoek."
Terug naar boven Ga naar beneden
Emena
Gigant
Emena


Aantal berichten : 862
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Best, Nederland

RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 3 Icon_minitimedo feb 17, 2011 10:27 pm

-Sidra-

Ze kon de jurk maar niet vinden. Raar, dacht Sidra, het moet toch ergens in deze kamer liggen? Ze had alleen al overal gekeken waar het zou kunnen liggen. Niet dat het zo'n groot probleem was, ze had altijd haar wier nog, alleen liep niemand anders daarin, dus zou het nogal wat rare blikken op kunnen leveren. Sidra keek eens op naar Cailen. "Weet jij waar de jurk gebleven is?"
Op dat moment zag ze een klein stukje stof achter zijn rug vandaan komen. Oh, dus hij wilde dat spelletje spelen? Sidra besloot te doen alsof ze weer verder ging met zoeken, alsof ze niets gezien had, toch kwam ze met elke stap een klein beetje dichter bij Cailen, hopend dat ze de jurk kon pakken voor hij doorhad dat zij hem doorhad. Met die reden probeerde ze ook haar uiterste best te doen niet te grijnzen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://mythica.actieforum.com/
Alina
Gigant
Alina


Aantal berichten : 987
Registratiedatum : 23-02-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Halsteren, Nederland

RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 3 Icon_minitimedo feb 17, 2011 10:34 pm

- Solor -
'Wil je daar nog hulp bij?'
Solor keek even verward toen de arts dit zei, toen herinnerde hij zijn benen.
'Oh, graag ja. Dan kan ik haar zelf dragen.' Hij bloosde licht toen hij zag hoe de arts naar Alice' jurk keek. 'Ze bood me aan om met stroken stof van haar jurk mijn benen te verbinden.' verklaarde hij. 'Maar toen ik die afscheurde...Het spijt me echt dat ik jullie het verkeerde idee gaf. Mijn bedoelingen met Alice zijn niet meer dan slechts eerbaar.'
---
- Jörg -
'Hallo oom.' Jörg trad in het licht en grinnikte om de hoop die verscheen op het gezicht van de man.
'Cailen? ben je ongedeerd?'
Jörg lachte hartelijk.
'Nee, beste oom. Niet Cailen.'Een flits van verbijstering in de ogen van de ander, toen herkenning en woede.
'Jörg.'
'Helemaal juist.' Hij keek Moira aan. 'Ik heb Freric helaas al verpest voor je, dus jij hebt bij deze de eer.'
---
- Cailen -
'Ik heb geen flauw idee,' zei hij met een zorgelijk gezicht. 'Heb je al goed daar in die hoek gekeken?' Hij wees op een punt achter haar. Wat een fraai gevormd lichaam had zijn vrouwtje toch.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.verhalensite.com/index.php?s=us&ss=r&id=5304
Lisora
Gigant
Lisora


Aantal berichten : 863
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Luana

RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 3 Icon_minitimedo feb 17, 2011 10:43 pm

Moira grijnsde en keek de man aan een valse blik in haar ogen "Zeg nu eerlijk, hoeveel geef je werkelijk om je vrouw?" ze knipte in haar vingers, en haastig liep één van de laatste dienaren vlug naar de vrouwen om de vrouw van de laatste man te halen. ze nam haar snel over en keek de man grijnzend aan, een leedvermaak spelletje werd pas leuk als de slachttoffers zowel geestelijk als lichamelijk zouden breken.

De elf knikte, hij glimlachte kalm naar Solor "je word vertrouw Solor, ongelukjes gebeuren." Rustig ging hij bezig met de benen van Solor, hij hield zijn hand bij Solor zijn benen en trok zo de laatste restjes gif eruit. "geen zorgen, zoals de hoogheden een element hebben is mijn element gif. als er niets meer van over is zullen deze wondjes snel genezen." toch pakte hij de grote lap die van ALice haar jurk was afgekomen en scheurde hij er een beschaad stuk af om zijn benen alsnog af te dekken. "zo moet het lukken." hij kwam weer overeind. Aleron keek woest in de richting van Solor.
Laine keek naar zijn zusje "gaat het een beetje Alice?" vroeg hij Alice keek op en glimlachte "ik heb voor hetere vuren gestaan, het gaat wel echt."
Terug naar boven Ga naar beneden
Alina
Gigant
Alina


Aantal berichten : 987
Registratiedatum : 23-02-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Halsteren, Nederland

RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 3 Icon_minitimedo feb 17, 2011 10:57 pm

- Jörg -
Die blik op haar gezicht maakte dat hij zich weer helemaal warm voelde worden. Hij vrolijkte met de minuut meer op. Wat was ze mooi als ze gemeen was. Heerlijk, die roofdierachtige blik, als van een kat die met een nog levende muis begon te spelen.
'Wat ga je doen?' fluisterde hij nieuwsgierig in haar oren. 'Haar nagels uittrekken?' Hij streek met zijn hand over haar schouder.
---
- Solor -
Hij negeerde hooghartig de blik die Aleron hem toewierp. Als die lummel nog niet eens het fatsoen had gehad om hardop te zeggen dat hij fout zat... Hij schepte Alice zo voorzichtig als hij kon op, nadat hij de arts had bedankt voor zijn goede zorgen.
Hij hield Alice een beetje rechtop en liet haar met haar gezonde schouder tegen hem aan leunen, om de druk zoveel mogelijk te verminderen. Hun polsen waren nu ook verbonden. Geen minuut te vroeg, want ergens voelde Solor zich toch wel licht in zijn hoofd.
'Laten we terugkeren naar het kamp.' zei hij. 'Alice heeft de warmte nodig van een kampvuur en een deken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.verhalensite.com/index.php?s=us&ss=r&id=5304
Lisora
Gigant
Lisora


Aantal berichten : 863
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Luana

RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 3 Icon_minitimedo feb 17, 2011 11:03 pm

Een rilling schoot door Moira heen toen hij met zijn hand langs haar schouder streek, een prettige rilling dat wel. al verzachte haar blik er kort door. met het zelfde gemak kwam hij daarna terug "welnee, ik heb iets beters voor haar in petto." ze hield de vrouw nu stevig vast bij haar bovenarmen en keek de man aan "hoeveel is ze je waard?" vroeg ze hem sluw. ze zou Jörg laten zien wat gracieus moorden inhield.

Alice werd door Solor opgetild en ze leunde tegen hem aan. toen hij haar wat meer rechtophield voelde ze alleen maar meer duizeling en haar blik werd al snel wat wazig.
Laine knikte, er niet geheel meer bij, hij wilde zijn zusje niet nog eens verliezen. hij liep voorop al moesten de andere elven hem een enkele keer aanspreken p het feit dat ze verkeerd gingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alina
Gigant
Alina


Aantal berichten : 987
Registratiedatum : 23-02-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Halsteren, Nederland

RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 3 Icon_minitimedo feb 17, 2011 11:24 pm

- Jörg -
Hij keek gefascineerd toe. Hij begreep vaag waar ze heen wilde met de vraag, maar besloot het moment niet te verpesten. Hij bleef achter haar staan, dichtbij genoeg om haar warmte te voelen.
'Ze is me alles waard, vrouwe. Mijn zoons ben ik verloren en zij is alles wat ik nog heb. Als u wilt onderhandelen...Ik bezit drie eilanden die u mag hebben, in ruil voor haar leven.' Er blonk hoop in de ogen van zijn oom en Jörg grinnikte. Spoedig zou de troon van Novick van hem zijn. Dan bezat hij álle eilanden, ook die van hem. Het was dus een zielige prijs om mee te onderhandelen.
---
- Solor -
Met behulp van een andere elf - hij lette er niet eens op welke - maakte hij voor Alice een bed dat voldoende steun bood, maar haar schouder niet belastte. Hij legde liefdevol een wollen deken over haar heen tot half haar bovenlichaam.
'Wil je misschien wat te drinken?' vroeg hij. 'Of slaap je veel liever?'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.verhalensite.com/index.php?s=us&ss=r&id=5304
Lisora
Gigant
Lisora


Aantal berichten : 863
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Luana

RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 3 Icon_minitimedo feb 17, 2011 11:30 pm

Duizelig keek Alice Solor aan, het drong eigenlijk niet eens door wat hij vroeg, en naast de duizligheid begon een enorme vermoeidheid haar ook te overmeesteren. ze pakte zijn hand vast met haar goede kant en sloot haar ogen maar. een zinnig woord zou er nu toch niet meer uit komen.

Moira trok haar wenkbrauw op "weet U wel wat U van mij vraagt? in mijn handen heb ik een leven, en jij vraagt mij dat te ruilen voor eilanden? heeft U wel enige idee hoe kwetsbaar een omhulsel van de ziel is? en hoeveel de ziel daarbinnen in waard is? drie eilanden kunnen mij daar niet mee overtuigen." terwijl ze sprak stroomde het zeewater de reling op van het schip en vormde die en natte laag op het dek het water kroop omhoog via de benen van de vrouw terwijl Moira een hand voor haar mond hield om de komende gil tegen te houden.


Laatst aangepast door Lisora op do feb 17, 2011 11:44 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Chamelieus
Ontdekker
Chamelieus


Aantal berichten : 145
Registratiedatum : 01-02-11
Leeftijd : 40
Woonplaats : Best

RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 3 Icon_minitimedo feb 17, 2011 11:43 pm

Marx had de twee voor laten gaan. Hij moest toegeven dat hij al verbaasd was dat ikkorian voorop liep. Immers vertrouwde hij marx overduidelijk niet. En dat zou juist reden scheppen om niet zijn rug naar hem toe te keren. Hoewel, waarschijnlijk was er nu boosheid aanwezig bij hem. Dat schiep altijd ondoordachte situaties. Het enige wat Marx ook had kunnen toen was Earrigonas tussen hen houden. Deze vertrouwde hem wel en zou geen problemen geven. Echter stond Earrigonas al snel genoeg weer stil. Marx had het geritsel niet gehoord, omdat hij afgeleid was door de acties van Ikkorian en hij vroeg zich nu dan ook af wat de man zag.

Een nieuwe, doch kleine, beweging bracht zijn oog op de persoon. Hij was verbaasd over hoe goed ze verstopt zat. Immers had hij tot nu toe andere dingen gemerkt van het ras. Water was hun element en daarbij ontdekte hij nu dat het geen hij was. Marx onderdrukte een neiging om zijn wapens te pakken, maar zijn instinct hielp hier uitstekend om zijn drang ervoor weg te nemen. Hij voelde alsof het niet nodig was. Earrigonas sprak ondertussen tegen het meisje, maar deze reageerde altijd nog niet tegemoetkomend. Marx ging rustig naast Earrigonas staan en keek nog richting het meisje. Zijn lichaam was gespannen om reactie te geven. Hij dacht even terug aan de Giyana en hoe ze had geklonken. Hij dacht het accent wel te kunnen imiteren. En dit probeerde hij dan ook. “Hallo, kunnen we misschien met je spreken?” zei hij rustig en tegelijk luid genoeg om de afstand te overbruggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisora
Gigant
Lisora


Aantal berichten : 863
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Luana

RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 3 Icon_minitimedo feb 17, 2011 11:49 pm

Earrigonas keek kort naar Marx die de persoon nu ook had gezien. hij hoorde het accent van hem dat nu compleet anders was dan voorheen. waarschijnlijk omdat hij al eerder contact had gehad met deze soort zou hun taal hier naar klinken. hij wachtte geduldig en ontspannen de reactie af. Ikkorian was op een afstand van de twee blijven staan wachten, zijn verschijning zou het meisje toch alleen afschrikken beredeneerde hij.
zijn zwarte haar wat samen gebonden zat in een staart had rode plukken, enkele fel enkele de kleur van bloed. zijn ene oog was pikzwar en zijn andere bloedrood.
zijn nagels waren voornamelijk zwart met bloedrode elementen. hij was spits en lenig maar zijn gezicht stond niet uitnodigend, al stond deze dat vrijwel nooit. aan zijn uiterlijk had het vertrouwen van earrigonas in hem in elk geval zeker niet gelegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alina
Gigant
Alina


Aantal berichten : 987
Registratiedatum : 23-02-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Halsteren, Nederland

RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 3 Icon_minitimevr feb 18, 2011 12:04 am

- Jörg -
Hij hield zijn adem in. Zijn ogen twinkelden van plezier.
'NEE!!' schreeuwde zijn oom. 'NEE, SPAAR HAAR! Ik doe alles! Alstublieft!' Even keek de man smekend in zijn richting en Jörg zwaaide beleefd.
---
- Solor -
Toen de greep van Alice' hand op de zijne verslapte, liet hij haar slapen. Hij keerde zich naar Laine.
'Gaat het een beetje?' vroeg hij. 'Je ziet eruit alsof je wel wat sterks kan gebruiken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.verhalensite.com/index.php?s=us&ss=r&id=5304
Lisora
Gigant
Lisora


Aantal berichten : 863
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Luana

RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 3 Icon_minitimevr feb 18, 2011 12:14 am

Moira lachte vals "alles? wat denkt U mij nog te kunnen bieden? drie eilanden, kom op, ik regeer over een geheel koninkrijk, wat moet ik dan met drie onbenullige eilanden?" het water was onderhand al tot aan de vrouw haar middel gelopen. Met grote angstige ogen keek ze haar man aan. Moira grijnsde alleen maar. "wat heeft U om mij te overtuigen?" even veranderde haar blik, en nog duivelser dan voorheen kwam hij terug "zou U ook nog van haar houden als ze blind zou zijn? als ze zo verminkt zou worden dat ieder haar zou ontwijken slechts al door haar uiterlijk? zou U dan nog alles voor haar over hebben wanneer de kans op nieuwe kinderen is verkeken?" de water stroming om de vrouw klemde zich steviger om haar heen waardoor ze voorzover ze kon begegen in elkaar kromp.

Laine keek om naar SOlor "hm?" vroeg hij afwezig "oh, ja het gaat wel denk ik." antwoorde hij. hij keek even naar ALice en naar alle mannen om zich heen, hij had iets gezien wat Alice niet had gezien en wat de mannen niet wisten. maar hij wilde hun hoop niet ontnemen. hij keek Solor aan wellicht kon hij het hem vertellen, zoals het er naar uit zag zou hij hier ook een deel van worden zoals hij nu met Alice omging nadat ze samen weg waren geweest. en misschien raakte het hem minder omdat hij zou spreken over iets wat voor nu nog onbekend aan hem was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alina
Gigant
Alina


Aantal berichten : 987
Registratiedatum : 23-02-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Halsteren, Nederland

RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 3 Icon_minitimevr feb 18, 2011 12:38 am

- Solor -
'Je maakt mij niets wijs.' Solor strekte zijn benen voor zich uit en keek achterom naar de roerloze Alice. 'Ik weet dat je je zorgen om haar maakt, maar ik heb vertrouwen in jullie heler. Als hij zegt dat ze er bovenop komt...' Hij schudde zijn hoofd. 'Ze moet er gewoon bovenop komen.' Hij zei het als een feit. Toen zuchtte hij en stond hij weer op. 'Ik ga meer hout halen.' Hij zag hoe enkele elfen een beetje bezorgd keken. 'Oh alsjeblieft zeg, ik ga heus niet weer zo ver het woud in.' Hij moest even weg bij de anderen, even rustig worden. Ergens bleef de twijfel, de angst dat het Alice net zo zou vergaan als Helena.
---
- Jörg -

Hij zag de verslagenheid in de ogen van de man en de wanhoop en pijn in die van de vrouw en hij genoot. Jammer dat de vrouw moest lijden, dat wel, maar ze had het zelf opgezocht door met die oude sukkel te trouwen. Waarschijnlijk ook uit geld, want haar echtgenoot boog uiteindelijk verloren zijn hoofd.
'Ik heb u niets meer te bieden. Ik vraag u alleen om haar te sparen.'
Jörg voelde haat en minachting jegens zijn oom.
'Geef je je vrouw werkelijk zo gemakkelijk op? Is haar lichaam belangrijker voor u dan wie ze is? Wat bent u zwak.' Hij spoog op de vloer.
'Ik kan niet tegen mensen als hij, Moira. Hij verdient zelfs onze aandacht niet.'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.verhalensite.com/index.php?s=us&ss=r&id=5304
Lisora
Gigant
Lisora


Aantal berichten : 863
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Luana

RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 3 Icon_minitimevr feb 18, 2011 12:48 am

Toen de man zijn hoofd liet hangen verbaasde het Moira, ze had hem willen zien huilen, hem laten zeggen dat hij zelfs dan nog van haar hield om vervolgens haar het leven te ontnemen, maar deze reactie. ze smeet de vrouw op de grond en liep naar de man toe. ze sneed de touwen los en keek hem woest aan "hoe durf je het leven te accepteren als je niet weet wat leven inhoud?"ze trok haar jurk wat omhoog en greep naar de dolk om haar bovenbeen waarna ze die door zijn hart stak. ze keek naar de vrouw op de grond en schudde haar hoofd. het water zorgde er wel voor dat ze niet vluchtte.

Laine knikte 'Ik ga meer hout halen.' zei Solor, ergens wilde hij mee om het hem te vertellen, maar een gevoel hield hem nog tegen "goed." zei hij dan ook alleen en hij nam plaats op de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alina
Gigant
Alina


Aantal berichten : 987
Registratiedatum : 23-02-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Halsteren, Nederland

RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 3 Icon_minitimevr feb 18, 2011 1:09 am

- Jörg -
Hij keek hoe ze haar jurk optrok om een dolk van haar bovenbeen te pakken. Zijn interesse was terug, al verdienden de gevangenen die niet. Tjonge, wat een prachtige slanke benen... Hij vroeg zich af hoe hij op een moment als dit benen interessanter kon vinden dan de dood. Ergens voelde hij medelijden voor de vrouw. Als iemand zo weinig om je gaf... Hij bestudeerde Moira. Dat was nu precies waarom hij niet aan liefde deed. Het was altijd eenzijdig. Je kon niemand volledig vertrouwen. Hij liep het dek op, om over de zee uit te kijken. Hij had het even nodig.
---
- Solor -
Hij was van plan om pas terug te komen als alle anderen sliepen. Hij treuzelde en leunde het grootste deel van de tijd tegen een grote eik, starend in het niets. De stokken die hij had verzameld brak hij weer in zo klein mogelijke stukjes, zodat hij weer nieuwe moest gaan zoeken. Hij liep met een flinke bos uiteindelijk weer terug naar het kamp, dat makkelijk terug te vinden was als de enige bron van licht in een verder inktzwarte omgeving. De meesten sliepen, maar Laine was nog wakker. Hij zuchtte inwendig, maar liep toch niet terug het bos in.
Zwijgend gooide hij de takken op het vuur, waarna hij naast laine ging zitten, zijn knieën opgetrokken om zoveel mogelijk van de warmte vast te houden.
'Nog niet moe?'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.verhalensite.com/index.php?s=us&ss=r&id=5304
Lisora
Gigant
Lisora


Aantal berichten : 863
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Luana

RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 3 Icon_minitimevr feb 18, 2011 1:24 am

Moira trok de dolk erug en na deze te hebben afgeveegd aan de kledij van de man stak ze deze terug. ze zag Jörg over het water uitkijken en zweeg, de vrouw negerend.

Laine keek op "hm? oh.. nee niet echt." mompelde hij nog even afwezig als voorheen. hij staarde voor zich uit over het water en zuchtte diep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emena
Gigant
Emena


Aantal berichten : 862
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Best, Nederland

RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 3 Icon_minitimevr feb 18, 2011 1:34 am

-Sari-

Ze hoorde een van de andere twee spreken nu, verstaanbaar, maar nog met een lichte afwijking. "Ligt eraan," antwoordde Sari, zo onverschillig mogelijk, ze wilden niet dat de vreemdelingen zouden zien hoe nieuwsgierig ze was. "Waarover wil je me spreken?" Voorzichtig kwam ze achter de boom vandaan. Niet helemaal, het was niet dat ze zich nog wilde verstoppen, ze was toch al gezien, maar meer omdat het haar een zeker veilig gevoel gaf.
Doordat ze achter de boom vandaan kwam kreeg ze een nog beter zicht op de vreemdelingen. Ze waren zeker niet van hier, dacht ze. Niet dat het haar erg verbaasde, ze was niet zo stom te denken dat haar volk het enige volk was dat er bestond. Sidra had haar genoeg verteld over wat ze allemaal ooit gezien had. Hoewel ze niet kon herinneren dat Sidra ooit een persoon beschreven had die leek op de tweede man die haar had aangesproken. Ze zag dat die man iets bij zich droeg, een voorwerp waarvan haar zus gezegd had dat het projectielen af kon schieten, de naam had ze echter nooit geweten. Het was bedoeld om te doden.
Sidra had haar alles verteld om haar te waarschuwen, om te voorkomen dat ze in paniek zou raken als ze ooit in zo'n situatie terecht zou komen. Alsof ze zo makkelijk in paniek zou raken. Het zorgde er echter wel voor dat ze iets meer op haar woede zou zijn. Nimwae kenden geen wapens, ze hadden hun eigen handen en anders het water wel om de dingen voor ze op te lossen. En al wist geen enkele Nimwae, op een toevallige uitzondering na, wat een wapen precies was, de Giyana zei vaak genoeg dat wapens zijn voor zij die niet geloven in hun eigen kunnen. Daarmee maakte ze dat geen enkele Nimwae een wapen wilde hebben, ze maakte het verboden.
Nee, het enige wat aangezien kon worden voor een wapen op het eiland was het mes dat de Giyana altijd bij zich droeg. Al gebruikte ze het nooit. Het was eerder een soort sieraad. Iets wat haar herinnerde aan het verleden, had Sidra ooit tegen Sari gezegd. Jammergenoeg had Sidra haar nooit verteld welk verleden precies.

---

-Sidra-

Om het spel maar mee te spelen, draaide Sidra zich om en deed ze alsof ze uitgebreid naar die hoek keek. In feite was ze aan het kijken van welke kant ze Cailen het best kon benaderen om haar jurk terug te pakken.
"Ik zie niets daar, hoor."
Ze deed een paar stappen achteruit, alsof ze zo een beter zich op de hoek kreeg en kwam zo heel dicht in de buurt van Cailen. Ineens draaide ze zich om en deed ze een poging de jurk te pakken, op het moment dat ze begon te draaien was de jurk nog binnen handbereik.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://mythica.actieforum.com/
Alina
Gigant
Alina


Aantal berichten : 987
Registratiedatum : 23-02-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Halsteren, Nederland

RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 3 Icon_minitimevr feb 18, 2011 1:35 am

- Solor -
'Ik word gek van dat mistroostige gezucht van je,' zei Solor uiteindelijk. 'Zeg nu eens wat je bezig houdt.'
---
- Jörg -
Hij keek even om en zag Moira kijken.
'Ga maar gerust door hoor. Ik heb mijn portie wel weer gehad voor vandaag.'
Hij had er inderdaad even genoeg van. Het verraad van zijn vader zat heel wat dieper dan een marteling goed kon maken. Als de man nog geschreeuwd had, als hij van haar gehouden had tot het laatste moment...Het was het waard om hen dan samen te laten sterven. Maar de gevoelloosheid... Wat voor plezier kon je beleven aan een slachtoffer dat geen emoties toonde? Ergens werd hij weer wat vrolijker bij de gedachte aan Cailen. Hij zou wel degelijk emoties tonen. Hij had al bewezen terug te vechten in uiterste nood, daar op dat vervloekte eiland. Hij was een vechter, hoe wattig ook. Hij zou schreeuwen, en hoe. Hij verheugde zich erop.
Een lichte glimlach verscheen terug op zijn gezicht. Misschien wa het nog wel leuker om een broer te doden, dan een neef.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.verhalensite.com/index.php?s=us&ss=r&id=5304
Lisora
Gigant
Lisora


Aantal berichten : 863
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Luana

RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 3 Icon_minitimevr feb 18, 2011 1:38 am

Moira had er spontaan geen zin meer in. in een soepele handomdraai liet ze het water de vrouw onder water trekken en haar verdrinken.

Laine keek op naar Solor. "weet je nog dat Alice die droom had?" vroeg hij "over onze moeder.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Alina
Gigant
Alina


Aantal berichten : 987
Registratiedatum : 23-02-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Halsteren, Nederland

RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 3 Icon_minitimevr feb 18, 2011 1:52 am

- Jörg -
Zodra Moira klaar was, liep hij weer naar haar toe.
'Dineert u vanavond weer met mij?' vroeg hij haar. 'Ik zou het zeer op prijs stellen.' Hij had alleen geen zin om in de kasteelhal te dineren. Een eetgelegenheid in de stad zou hem meer bevallen nu zijn vader en Erika allebei druk uit zouden oefenen op zijn humeur.
---
- Solor -
'Hoe kon ik het vergeten?' Solor keek de prins vragend aan. 'Zijn er meer visioenen geweest?'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.verhalensite.com/index.php?s=us&ss=r&id=5304
Lisora
Gigant
Lisora


Aantal berichten : 863
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Luana

RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 3 Icon_minitimevr feb 18, 2011 1:58 am

Laine knikte "ik heb het de rest niet verteld, maar ik heb ze ook.. Solor.. Alice en ik zijn wees." zijn stem werd steeds zachter, hij had het niet durven zeggen tegen de rest om hun hoop niet weg te nemen. en naast dat was er nog zoveel meer wat hij had gezien, al viel vooral dit stuk hem zwaar.

Moira glimlachte naar Jörg toen hij aanbood weer samen te dineren. "het zou me een genoegen zijn." antwoorde ze oprecht. hoewel ze hoopte dat er een mogelijkheid zou zijn te dineren zonder die feeks van een verloofde van hem. ze haalde het bloed onder haar nagels vandaan. en dan ook nog zijn vader die zulk verraad durfde te plegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alina
Gigant
Alina


Aantal berichten : 987
Registratiedatum : 23-02-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Halsteren, Nederland

RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 3 Icon_minitimevr feb 18, 2011 2:18 am

- Solor -
Hij fronste zorgelijk zijn wenkbrauwen en legde een hand op zijn schouder. 'Mijn oprechte deelneming. Het moet wel een zware last voor u zijn om dit allemaal van tevoren te weten, en toch machteloos te staan.' Hij keek even naar Alice en toen weer terug naar Laine. 'Misschien moest je het haar pas vertellen als ze volledig bekomen is. Ze is te zwak om zoveel verdriet te kunnen verwerken.' Hij wilde hem ook vertellen over zijn zorgen om Aleron, maar kon het niet over zijn hart verkrijgen. Hij was mans genoeg om zelf met een jaloerse tegenligger om te gaan.
---
- Jörg -
'Daar ben ik blij mee. Zeker gezien uw eerdere terughoudendheid ten aanzien van openbare gelegenheden.' Hij grijnsde zijn oude grijns weer. 'We gaan immers samen de stad in. Even weg van domme dienaren en nog dommere schijnverloofden.'
---
- Cailen -
Zijn hart ging sneller slaan toen ze dichter bij hem kwam. Hij zou zijn hand uit kunnen strekken en...
'Hé!' Sidra had zich plots omgekeerd en greep naar haar jurk.
'Flauw hoor.' zei hij pruilend, haar haar overwinning gunnend. 'Ik genoot net van het uitzicht.'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.verhalensite.com/index.php?s=us&ss=r&id=5304
Emena
Gigant
Emena


Aantal berichten : 862
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Best, Nederland

RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 3 Icon_minitimevr feb 18, 2011 2:25 am

-Sidra-

Dat was te makkelijk, dacht Sidra terwijl ze verbaasd naar de jurk keek die ze in haar handen had. Maar ach, ze had het ding en daar ging het om.
"Jij zei zelf dat ik snel op moest staan zodat we de stad in konden gaan, dus je moet nu niet gaan zeuren..." Terwijl ze dat zei besloot Sidra expres er extra lang over te doen om haar jurk aan te trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://mythica.actieforum.com/
Gesponsorde inhoud





RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   RPG 1: 'Poorten van Illusie' - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
RPG 1: 'Poorten van Illusie'
Terug naar boven 
Pagina 3 van 40Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» RPG 1: 'Poorten van Illusie'

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Lopende RPG's :: Poorten van Illusie :: RPG-
Ga naar: