Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Wat zou je doen als ... ?

Ga naar beneden 
+2
Lisora
Suki
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Suki
Spelleider
Suki


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Texel, Nederland

Wat zou je doen als ... ? Empty
BerichtOnderwerp: Wat zou je doen als ... ?   Wat zou je doen als ... ? Icon_minitimedo maa 18, 2010 8:39 pm

De poster boven je zegt een situatie:
Bijv: Wat zou je doen als je tijdens skydiven merkt dat je je parachute bent vergeten?
Jij antwoord. (Bijv: Mijn shirt als parachute gebruiken of; gewoon ter pletter vallen)
Daarna zeg jij een situatie.

---

Wat zou je doen als je wordt betrapt terwijl je een potje gemengde groenten babyvoedsel eet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisora
Gigant
Lisora


Aantal berichten : 863
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Luana

Wat zou je doen als ... ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je doen als ... ?   Wat zou je doen als ... ? Icon_minitimedo maa 18, 2010 8:41 pm

Gewoor rustig mijn botje met gemengde groenten babyvoedsel opeten.
Kan mij het nu schelen, als Baby's het mogen eten waarom ik dan niet? x3

Wat zou je doen als je opweg was naar je school of werk en je er achterkomt terwijl je nog onderweg bent dat je nog steeds in je pyjama zit?
Terug naar boven Ga naar beneden
Suki
Spelleider
Suki


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Texel, Nederland

Wat zou je doen als ... ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je doen als ... ?   Wat zou je doen als ... ? Icon_minitimedo maa 18, 2010 8:43 pm

Ik zou een grote fake lach opzetten en diep van binnen door de grond gaan. En natuurlijk beweren dat dit dé mode van volgend seizoen is.

Wat zou je doen als je pa je betrapt tijdens een ehm, privé-moment XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisora
Gigant
Lisora


Aantal berichten : 863
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Luana

Wat zou je doen als ... ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je doen als ... ?   Wat zou je doen als ... ? Icon_minitimema maa 22, 2010 5:01 pm

Niet zo blij zijn denk ik x'D

Wat zou je doen als je ineens magische krachten blijkt te bezitten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alina
Gigant
Alina


Aantal berichten : 987
Registratiedatum : 23-02-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Halsteren, Nederland

Wat zou je doen als ... ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je doen als ... ?   Wat zou je doen als ... ? Icon_minitimema maa 22, 2010 6:50 pm

Er misbruik van maken en proberen de wereld over te nemen, in de hoop alle oorlog van de aarde te krijgen Razz

In het ongelukkige geval dat mijn magie niet verder gaat dan het vermogen me in een kanarie te veranderen: Ik vlieg naar een dierenwinkel, laat me verkopen, verander op een onbewaakt ogenblik weer in een mens, loop de deur uit en verander dan weer in een kanarie in een dierenwinkel. Handig geld verdiend Razz

Wat zou jij doen als je huis in brand vloog en je maar de tijd had om één voorwerp of huisdier mee te grissen op de weg naar beneden?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.verhalensite.com/index.php?s=us&ss=r&id=5304
Lisora
Gigant
Lisora


Aantal berichten : 863
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Luana

Wat zou je doen als ... ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je doen als ... ?   Wat zou je doen als ... ? Icon_minitimema maa 22, 2010 6:52 pm

Neem me ratje mee en beveel de rest van het huishouden onze vogels te redden. vogels staan namelijk beneden en me ratje op mijn kamer x3

Wat zou je doen als je erachter kwam dat de aarde toch niet rond was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alina
Gigant
Alina


Aantal berichten : 987
Registratiedatum : 23-02-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Halsteren, Nederland

Wat zou je doen als ... ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je doen als ... ?   Wat zou je doen als ... ? Icon_minitimema maa 22, 2010 6:55 pm

Mijn leraar wiskunde van de rand duwen Razz


Wat zou je doen als je achternagezeten werd door een woeste hond en je voor een afgrond kwam te staan, gevuld met vuilnis?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.verhalensite.com/index.php?s=us&ss=r&id=5304
Lisora
Gigant
Lisora


Aantal berichten : 863
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Luana

Wat zou je doen als ... ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je doen als ... ?   Wat zou je doen als ... ? Icon_minitimema maa 22, 2010 6:57 pm

Ik ga geen hond mishandelen, maar ja wie weet vind die hond vuilnis wel leuk en springt ie me achterna..

wegvliegen ook een optie? x'D

Wat zou je doen als je op een ochtend in de spiegel kijkt. en je ziet er niet bepaald meer uit als jezelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alina
Gigant
Alina


Aantal berichten : 987
Registratiedatum : 23-02-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Halsteren, Nederland

Wat zou je doen als ... ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je doen als ... ?   Wat zou je doen als ... ? Icon_minitimema maa 22, 2010 7:00 pm

Juichen en mezelf feliciteren, dan meteen nieuwe kleding kopen en mijn lief laten zien hoe ik opgeknapt ben Razz (erger kan niet)

wat zou je doen als je op een morgen wakker werd in het lichaam van je aartsvijand?Razz (lekker dramatisch ja)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.verhalensite.com/index.php?s=us&ss=r&id=5304
Lisora
Gigant
Lisora


Aantal berichten : 863
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Luana

Wat zou je doen als ... ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je doen als ... ?   Wat zou je doen als ... ? Icon_minitimema maa 22, 2010 7:04 pm

Naar de papa van mijn aartsvijand lopen en zeggen dat ik hem een eikel vind en dat dat de slechtste papa ooit is. mijn aartsvijand is zo'n papa's kindje dus die kan het dan achteraf zo bij hem vergeten x'D

Wat zou je doen als je op een ochtend wakker werd in het lcihaam van een van je ouders x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Alina
Gigant
Alina


Aantal berichten : 987
Registratiedatum : 23-02-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Halsteren, Nederland

Wat zou je doen als ... ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je doen als ... ?   Wat zou je doen als ... ? Icon_minitimema maa 22, 2010 7:57 pm

Ehm, als het mijn moeder was: haar vriend de deur even uitzetten, voor er akelige toestanden ontstaan. Shocked

vader: scheiden van mijn vrouw en mijn geld verdelen over mijn twee eigen kinderen in plaats van over mijn stiefkinderen Razz

wat zou je doen als je werd gevraagd voor de hoofdrol in een geweldige avonturenfilm waarmee je schatrijk zou worden, maar de regisseur zegt erbij dat er mogelijk een scene in komt waarbij je naakt voor de camera komt te staan?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.verhalensite.com/index.php?s=us&ss=r&id=5304
Lisora
Gigant
Lisora


Aantal berichten : 863
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Luana

Wat zou je doen als ... ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je doen als ... ?   Wat zou je doen als ... ? Icon_minitimema maa 22, 2010 8:02 pm

Niet aannemen. ik heb geen zin om beroemd te worden dus over geld en naakt hoef ik al niet eens na te denken. geld maakt niet gelukkig dus waarom zou ik het risico lopen fans te krijgen die je serieus eng gaan stalken >.<

Wat zou je doen als je erachter kwam dat je niet uit deze wereld kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emena
Gigant
Emena


Aantal berichten : 862
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Best, Nederland

Wat zou je doen als ... ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je doen als ... ?   Wat zou je doen als ... ? Icon_minitimedi maa 23, 2010 6:05 pm

ik zou denken dat het onzin was maar toch nieuwsgierig zijn en gaan uitzoeken waar ik wel vandaan kwam...

Wat zou je doen als je vlak voor(5 min) je eigen feest erachter kwamd dat je de boodschappen helemaal vergeten bent te doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://mythica.actieforum.com/
Alina
Gigant
Alina


Aantal berichten : 987
Registratiedatum : 23-02-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Halsteren, Nederland

Wat zou je doen als ... ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je doen als ... ?   Wat zou je doen als ... ? Icon_minitimewo maa 24, 2010 2:19 am

Met zijn allen naar de winkel, dan kan iedereen iets uitzoeken dat hij of zij lust. ^^ (of dat is het excuus dat ik dan aan zal voeren)


Wat zou je doen als je er op school achterkwam dat je in de haast om op tijd naar school te komen gewoon een trui over je nachthemd had aangetrokken en je er dus ook geen beha onder droeg? O_O (nee, ik ga niet bevestigen/ontkennen of dit ooit bij iemand gebeurd is Razz )
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.verhalensite.com/index.php?s=us&ss=r&id=5304
Emena
Gigant
Emena


Aantal berichten : 862
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Best, Nederland

Wat zou je doen als ... ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je doen als ... ?   Wat zou je doen als ... ? Icon_minitimewo maa 24, 2010 2:21 am

Ik zou gewooon doorlopen zonder me ergens zorgen om te maken en hopen dat ik die dag geen gym heb of iets dergelijks...

Wat zou je doen als je erachter kwam, na iemand helemaal uitgefouterd te hebben, de verkeerde van iets beschuldigd te hebben?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://mythica.actieforum.com/
Alina
Gigant
Alina


Aantal berichten : 987
Registratiedatum : 23-02-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Halsteren, Nederland

Wat zou je doen als ... ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je doen als ... ?   Wat zou je doen als ... ? Icon_minitimewo maa 24, 2010 2:25 am

Mezelf nog eens goed uitfoeteren, me verontschuldigen bij de onschuldige, die persoon een doos chocolade geven en de strijd aanbinden met de juiste persoon Razz


Wat zou je doen als je de keus kreeg? Problemen ontlopen of Problemen aanpakken?


Laatst aangepast door Alina op wo maa 24, 2010 5:18 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.verhalensite.com/index.php?s=us&ss=r&id=5304
Emena
Gigant
Emena


Aantal berichten : 862
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Best, Nederland

Wat zou je doen als ... ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je doen als ... ?   Wat zou je doen als ... ? Icon_minitimewo maa 24, 2010 2:26 am

liever ontlopen eigenlijk....

Wat zou je doen als je iemand altijd maar de problemen zag ontlopen die hij of zij aan zou kunnen?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://mythica.actieforum.com/
Alina
Gigant
Alina


Aantal berichten : 987
Registratiedatum : 23-02-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Halsteren, Nederland

Wat zou je doen als ... ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je doen als ... ?   Wat zou je doen als ... ? Icon_minitimewo maa 24, 2010 5:20 pm

Hem of haar een flink pak slaag geven, verbaal en zo nodig fysiek Twisted Evil En dan aanbieden te helpen die problemen op te lossen Razz

Wat zou je doen als je haarverf had gekocht om je haar rood te kleuren en na afloop blijkt dat je platinablond bent geworden?Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.verhalensite.com/index.php?s=us&ss=r&id=5304
Emena
Gigant
Emena


Aantal berichten : 862
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Best, Nederland

Wat zou je doen als ... ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je doen als ... ?   Wat zou je doen als ... ? Icon_minitimewo maa 24, 2010 5:24 pm

ik zou schrikken maar er het beste van maken xD

wat zou je doen als je denkt je haar blond te verven en dan merkt dat het felgroen is geworden? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://mythica.actieforum.com/
Becca.
Beginner
Becca.


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 22-02-10

Wat zou je doen als ... ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je doen als ... ?   Wat zou je doen als ... ? Icon_minitimedo maa 25, 2010 8:10 pm

Gewoon wijs rondlopen en doen alsof het de bedoeling was.

Wat zou jij doen als je tanden begonnen uit te vallen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisora
Gigant
Lisora


Aantal berichten : 863
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Luana

Wat zou je doen als ... ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je doen als ... ?   Wat zou je doen als ... ? Icon_minitimedo maa 25, 2010 8:31 pm

Kunstgebit laten zetten en iedereen laten schrikken door hem in mijn mond te laten bewegen x'D doet mijn oma ook wel eens x3

Wat zou je doen als je een superheld was?
Terug naar boven Ga naar beneden
Emena
Gigant
Emena


Aantal berichten : 862
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Best, Nederland

Wat zou je doen als ... ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je doen als ... ?   Wat zou je doen als ... ? Icon_minitimedo maa 25, 2010 8:49 pm

ehmm eens in de week de wereld redden en de rest van de week vakantie nemen Razz zat superhelden aanwezig als zelfs ik er een zou zijn Razz

Wat zou je doen als je enorm rijk zou zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://mythica.actieforum.com/
Lisora
Gigant
Lisora


Aantal berichten : 863
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Luana

Wat zou je doen als ... ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je doen als ... ?   Wat zou je doen als ... ? Icon_minitimedo maa 25, 2010 9:03 pm

mijn geld uitgeven x3 geld moet rollen en sparen doe ik automatisch wel x3

Wat zou je doen als je enorm arm was?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alina
Gigant
Alina


Aantal berichten : 987
Registratiedatum : 23-02-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Halsteren, Nederland

Wat zou je doen als ... ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je doen als ... ?   Wat zou je doen als ... ? Icon_minitimedo maa 25, 2010 9:30 pm

Mijn lief achter de ramen zetten en zelf straatartiest worden? Cool

(Hé wat? verschil moet er zijn, toch?)

Wat zou jij doen als Aliniens (buitenaardse wezens onder mijn bevel) of andere aliens de wereld overnamen met geweld in de mate van dat uit "the War of the Worlds"?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.verhalensite.com/index.php?s=us&ss=r&id=5304
Emena
Gigant
Emena


Aantal berichten : 862
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Best, Nederland

Wat zou je doen als ... ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je doen als ... ?   Wat zou je doen als ... ? Icon_minitimedo maa 25, 2010 9:33 pm

heel hard wegrennen...

en je lief zal heel blij met je zijn alina Razz


Wat zou je doen als je erachter kwam dat iemand waarvan je dacht dat het je beste vriend was een an die aliens blijkt te zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://mythica.actieforum.com/
Gesponsorde inhoud





Wat zou je doen als ... ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je doen als ... ?   Wat zou je doen als ... ? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat zou je doen als ... ?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Overige :: Spelletjes-
Ga naar: