Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Informatie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Hope
Admin
Hope


Aantal berichten : 286
Registratiedatum : 21-02-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Hasselt, Belgie

Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Informatie   Informatie Icon_minitimewo maa 03, 2010 5:45 pm

Om de beste ondersteuning te geven op Firmitas zijn er kleine klassen. Dus niet een klas met 20 mensen erin, maar met maximaal 10. De leraren worden vanuit de hele wereld gehaald.

De studenten wonen op de school, elk op een eigen afdeling. Elke klas heeft een eigen afdeling. Elke schooldag is van 9 uur ’s ochtends tot 2, 3 of 4 uur. De school zelf staat op een afgelegen plek, een mysterieuze plek, niemand weet waar het precies is. Behalve meneer Livindius en de leraren natuurlijk.


Laatst aangepast door Hope op do maa 04, 2010 12:35 am; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mysticarpg.actieforum.com
Suki
Spelleider
Suki


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Texel, Nederland

Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Informatie   Informatie Icon_minitimewo maa 03, 2010 6:35 pm

Beschrijving van de school (Gekopieerd uit mijn verhaal; Firmitas!)

Wit en groot. Dat is het eerste wat in me op komt. Voor me staat een enorm groot gebouw, geschilderd in het wit en in goud staat er heel groot op: Firmitas. Recht voor mijn voeten loopt een stenen pad, die naar de ingang met dubbele deuren leidt. Aan de zijkanten van het pad is een soort park. Grote, groene grasvelden met bomen met stenen eromheen. Aan de bomen hangt soms fruit en soms zitten ze vol bloemen. De school is omringd door een bos. Het lijkt zo onwerkelijk, zo mooi. Een droom.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Informatie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Informatie
» Informatie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Lopende RPG's :: Firmitas; school der mutanten-
Ga naar: