Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Firmitas; school der mutanten

Ga naar beneden 
+3
Suki
Becca.
Hope
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Hope
Admin
Hope


Aantal berichten : 286
Registratiedatum : 21-02-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Hasselt, Belgie

Firmitas; school der mutanten Empty
BerichtOnderwerp: Firmitas; school der mutanten   Firmitas; school der mutanten Icon_minitimewo maa 03, 2010 5:44 pm

Ze zijn er altijd al geweest. De zogenoemde mutanten. Vroeger kwamen deze mensen, wiens DNA gemanipuleerd werd toen ze een embryo waren of door spelingen van de natuur, veel minder vaak voor. In dezer tijden, jaar 2500, heeft er een evolutie plaatsgevonden. Tegenwoordig is 1/3 van de gehele bevolking op aarde een mutant.

Als er mutanten zijn, mensen met bovennatuurlijke krachten, zijn er ook mensen of mutanten die de mutanten misbruiken. Daarom probeert het schoolhoofd, meneer Livindius van de speciale school Firmitas (wat ‘kracht’ is in het latijn) zoveel mogelijk mutanten op te sporen. Hijzelf kan gedachten lezen en weet op die manier wie mutant is en niet. De kracht van de mutanten ontwikkelt zich net voor of in de puberteit. De krachten van de mensen kunnen met goede ondersteuning beter, beheerster en nog krachtiger worden. Maar het belangrijkste; met goede ondersteuning kunnen hun krachten gebruikt worden voor het goede.

Deze RPG gaat over 1 klas die nieuw is op Firmitas. Hun leraren zijn Jeniffer Razen en George Siniger. Jeniffer heeft een schild als kracht, het schiet uit haar handen en beschermt haar en anderen tegen voorwerpen, zij geeft praktijk. George kan pure gevoelens voelen, empathie, hij is de theorieleraar. In hun eerste jaar op school, is de school in gevaar. Hij wordt aangevallen door een professor DNA, die de kinderen wilt rekruteren.

- Geen dubbele krachten
- Je kan geen kracht hebben die andermans krachten overneemt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mysticarpg.actieforum.com
Becca.
Beginner
Becca.


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 22-02-10

Firmitas; school der mutanten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Firmitas; school der mutanten   Firmitas; school der mutanten Icon_minitimeza maa 06, 2010 7:48 pm

Firmitas; school der mutanten 1266249596-310
Ze liep wat bibberig de school binnen.
Na de vorige Firmitasschool waren zij en Leelie doorgestuurd, ze bleken echte mutanten te zijn. Ze hoopte maar dat zij ook snel aankwam.
Onwennig liep ze naar binnen, haar zware tas meezeulend.
Al snel zag ze alle leerlingen. Wow, dit waren er veel.
Stiekem was ze wel een beetje bang.
Op dat moment kwam er een lange man op haar af gelopen.
Oh, die zou ze in de toekomst altijd herkennen; die snor!
Het was een snor waar hij zelf ongetwijfeld trots op was. Aan beide kanten van zijn neus krulde hij parmantig omhoog, en daarboven stonden twee doordringende hardblauwe ogen.
Gedachten lezen, drong tot haar door. Onze vorige directeur kon dat, en deze ongetwijfeld ook!
De man knikte. "Inderdaad Kamenný. Ik ben Taf, de directeur. Kamenný Akmuo was het toch?" zonder dat ze antwoordde knikte hij alweer. "Ja, dat dacht ik al. Laten we eerst wachten tot de anderen er ook zijn! Ah, daar komt er al een aan!" Ik keek naar de persoon die binnen kwam. Ik wou dat mijn broer hier was, ik mis hem. Taf keek me meewarig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Suki
Spelleider
Suki


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Texel, Nederland

Firmitas; school der mutanten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Firmitas; school der mutanten   Firmitas; school der mutanten Icon_minitimeza maa 06, 2010 7:59 pm

Firmitas; school der mutanten ISUnr
Leelie Ween

Huppelend liep Leelie naar de grote mooie witte school. Ze had er zin in. Samen met Glitter.
"KOEEEL." riep ze uitbundig, hoewel er niemand was om het tegen te zeggen.
Iets anders trok Leelie's aandacht. Een lange snorremans stond te praten met Glitter.
Gillend rende Leelie op haar vriendin af. "GLITTEEER. JE BENT ER AL. WAT EEN KOELE SCHOOL." tetterde ze in Kamenný haar oor en gaf haar een dikke enthousiaste knuffel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisora
Gigant
Lisora


Aantal berichten : 863
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Luana

Firmitas; school der mutanten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Firmitas; school der mutanten   Firmitas; school der mutanten Icon_minitimeza maa 06, 2010 8:11 pm

Shicara liep de school in, ze was wat verstrooid. ze wist gewoon dat er iets in haar geheugen misste er was een gat. snel schudde ze haar hoofd. ah de school waar ze zoveel overwist dankzij haar vriendin dan wel, maar zelf wist ze niet beter dan dat ze er zelf was achter gekomen. ze liep naar binnen ze had geen spullen bij zich want daar had ze geen tijd meer voor gehad. ze keek om zich heen en vroeg zich af naar wie ze toe zou moeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Becca.
Beginner
Becca.


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 22-02-10

Firmitas; school der mutanten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Firmitas; school der mutanten   Firmitas; school der mutanten Icon_minitimeza maa 06, 2010 8:14 pm

Firmitas; school der mutanten 1266249596-310
Leelie! Het drong met een schok door Kamenný heen toen ze besefte dat het Leelie was die binnen kwam huppelen. "Heeeeeee!" gilde ze terug, en een paar seconden later werd ze verstikt in een levendige knuffel waarbij Leelie ondergestuifd werd door haar glitters. "Ja!" glimlachte ze, "Zeer mooie school... Maar.. wat een hoop metaal." vervolgde ze ietwat angstig.
Ze keek om zich heen. Veel metaal. Metaal. Het was eng, het deed haar pijn. Ooit had ze geprobeerd een muur te vervormen waar metaal in zat.. Nee, ze wilde er niet aan denken. Nooit weer. Lachend keek ze Leelie aan. "Hopen dat de andere nieuwelingen snel komen! Ah, daar is er al een!" Van een afstandje wuifde ze naar de nieuweling. Een beetje gruis vermengd met glitters dwarrelde van haar hand naar beneden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisora
Gigant
Lisora


Aantal berichten : 863
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Luana

Firmitas; school der mutanten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Firmitas; school der mutanten   Firmitas; school der mutanten Icon_minitimeza maa 06, 2010 8:28 pm

Voorzichtig besloot Shicara verder te lopen. ze keek om zich heen, terwijl ze naar het gebouw keek. Ze hoorde stemmen en besloot er op af te lopen. daar zag ze twee meisjes staan en een man met een snor. even stond ze stil en vroeg ze zich af of ze er naartoe moest lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Suki
Spelleider
Suki


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Texel, Nederland

Firmitas; school der mutanten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Firmitas; school der mutanten   Firmitas; school der mutanten Icon_minitimeza maa 06, 2010 9:17 pm

Firmitas; school der mutanten ISUnr
Leelie Ween

Glitter wees naar een nieuweling, maar terwijl ze dat deed, liet ze wat gruis en glitter vallen. Giechelend staarde Leelie ernaar. ZweefZweefZweef dacht ze en op commando bleven de gruis en glitters hangen in de lucht. Met een twinkeling in haar ogen liet ze het rond Glitter zweven.
Opeens schoot haar wat binnen "OH! Leuk. Oja. Nieuweling." gilde ze opgewonden. Blij met een nieuwe kennis. "Hooooi roze haar!" toeterde ze opgewonden naar de nieuweling. Uitbundig begon ze naar de nieuweling te zwaaien.
"Kom hier heen!" Vlug draaide ze zich om, wat anders herinnerend. "Oh, Glitter, ze hebben vast ook wel wat fijne stenen muren hoor. Maak je geen zorgen!" bezwoer ze Glitter. Even gaf ze Glitter weer knuffel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisora
Gigant
Lisora


Aantal berichten : 863
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Luana

Firmitas; school der mutanten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Firmitas; school der mutanten   Firmitas; school der mutanten Icon_minitimeza maa 06, 2010 9:21 pm

Shicara keek op en glimlachte even ze zwaaide naar het vreemde meisje. 'roze haar?' dacht ze toen herrinderde ze het zich weer, haar haren waren verkleurd. rustig liep ze op de drie af terwijl ze af en toe een blik wierp op de ruimte waar ze in stonden "hi" zei ze toen ze aankwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Suki
Spelleider
Suki


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Texel, Nederland

Firmitas; school der mutanten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Firmitas; school der mutanten   Firmitas; school der mutanten Icon_minitimeza maa 06, 2010 9:31 pm

Firmitas; school der mutanten ISUnr
Leelie Ween
"Hi" zei de nieuweling kalm. "Hooooi. Ik ben Leelie Ween en zeventien jaar en ik heb op een vorige firmitasschool gezeten. Wie ben jij? Oja, mijn kracht is levitatie. Snorremans is trouwens de baas hier!" ratelde Leelie uitgelaten. Even schudde de 'baas' zijn hoofd met glimlach. "Hallo Shicara. Welkom." Zei hij sereen en gaf haar een bemoedigende glimlach. "Hij kan gedachten lezen." fluisterde Leelie giechelend. Het hoofd legde een hand op Leelie's schouder. "Rustig aan Leelie. Niet iedereen overdonderen." berispte hij haar grinnikend. "Oja. Sooooooorry." herinnerde Leelie zich. Nieuwsgierig staarde ze het roze meisje aan.
[/quote]
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisora
Gigant
Lisora


Aantal berichten : 863
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Luana

Firmitas; school der mutanten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Firmitas; school der mutanten   Firmitas; school der mutanten Icon_minitimeza maa 06, 2010 9:36 pm

Shicara keek een beetje beduust naar de twee "o-oke" zei ze nogal overdonderd. Ze knikte maar naar de 'baas' Toen vielen haar ogen op Leelie haar nieuwschierige blik en ze bedacht dat ze nu natuurlijk wou weten wie zij was en wat ze kon. "shicara Asakara, zestien jaar en ik doe iets met planten." zei ze nog niet helemaal overtuigd. ze glimlachte even en deed een pluk van haar nu roze haar achter haar oor. er was nog iets dat ze wilde vertellen ze voelde de drang maar ze zou echt niet weten wat, ze had het belangrijkste nu toch al gehad? waarom voelde het dat alsof ze iets immens groots was vergeten. ze schudde haar hoofd, het zou vast verbeelding zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Suki
Spelleider
Suki


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Texel, Nederland

Firmitas; school der mutanten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Firmitas; school der mutanten   Firmitas; school der mutanten Icon_minitimeza maa 06, 2010 9:46 pm

Firmitas; school der mutanten ISUnr
Leelie Ween

"Shicara, shicara, shicara." mompelde Leelie even. "Sorry, ik ben niet zo goed in namen. Ik ga hopelijk onthouden!" legde Leelie blij uit. "Waar moeten we eigenlijk heen, meneer? Wat is het mooi hier! Is het op alle scholen zo mooi? Hee! Deed jij nou iets met planten? Wat doe je dan? Kan je ze laten groeien enzo? Ik houd van wolken, ze zweven zo mooi. Net alsof je erop kan zitten, van die pluizige watten. Wanneer komen de andere eigenlijk? Hoeveel klasgenoten krijgen we?" ratelde Leelie vrolijk en ze smeet overal vragen rond. "zo mooi hier." zuchtte ze gelukkig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisora
Gigant
Lisora


Aantal berichten : 863
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Luana

Firmitas; school der mutanten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Firmitas; school der mutanten   Firmitas; school der mutanten Icon_minitimeza maa 06, 2010 9:50 pm

Shicara glimlachte even en keek wat verbaast toen ze zoveel vragen stortte, ze begon toen ze uitgeraeld was haar vraag dan maar te beantwoorden "Ik kan ze niet laten groeien, denk ik. athans zover ben ik nog nooit gekomen om dat uit te proberen. Planten en bomen buigen met me mee en volgen me, dat is wat ik nu weet, als het niet meer is.." gaf ze toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frost
Beginner
Frost


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 03-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Weert

Firmitas; school der mutanten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Firmitas; school der mutanten   Firmitas; school der mutanten Icon_minitimeza maa 06, 2010 9:51 pm

Tina liep hard door. Nog een hoek om en ze zou er zijn. Ze had altijd het gevoel alsof ze te laat zou komen op een eerste dag.
Uiteindelijk stond ze voor de school en slaagde een zucht van uitputting en opluchting. Ze was op tijd.
Ze zette haar koffer neer en keek rustig rond wie er stond. Allemaal mutanten, dacht ze, personen die net zo waren als haar.
Ze wist niet wat ze moest doen, ze wilde zo graag naar iedereen toe rennen en vragen wat ze voor kracht hadden, maar dat zou ze niet durven. Ze besloot maar te blijven staan waar ze stond en het af te wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Suki
Spelleider
Suki


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Texel, Nederland

Firmitas; school der mutanten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Firmitas; school der mutanten   Firmitas; school der mutanten Icon_minitimeza maa 06, 2010 9:58 pm

Firmitas; school der mutanten ISUnr
Leelie Ween

"Oh. Nou, hier ben je om je krachten te beheersen enzo. Ik ben bezig om steeds zwaardere en meerdere dingen te laten zweven, want ik kan het wel wat beter controleren"
Even giechelde Leelie, vroeger zweefde álles rond.
"Heeee. Weer een nieuwe leerling! Kom, laten we hoi zeggen." zei Leelie, weer helemaal opgewonden." Gilde Leelie blij uit.
Zo snel ze kon rende ze naar de nieuweling toe, haar tassen zweefde achter haar aan. "HOI!" riep ze, al op een afstandje. "Ik ben Leelie, wie ben jij?" hijgde ze toen ze voor het meisje stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisora
Gigant
Lisora


Aantal berichten : 863
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Luana

Firmitas; school der mutanten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Firmitas; school der mutanten   Firmitas; school der mutanten Icon_minitimeza maa 06, 2010 10:00 pm

Shicara keek wat verbaast ens chudde haar hoofd met een kleine glimlach. soepel rende ze achter het mesije aan. Ze bleef schuin achter Leelie staan en glimlachte warm en bemoedelijk naar Het meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frost
Beginner
Frost


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 03-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Weert

Firmitas; school der mutanten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Firmitas; school der mutanten   Firmitas; school der mutanten Icon_minitimeza maa 06, 2010 10:04 pm

Tina, die zich totaal overdonderd voelde, keek Leelie en Shicara met grote ogen aan.
"H-Hallo, ik ben Tina.." Ze zette een stap naar achter.
"Leuk om je te ontmoeten.." Meer wist ze niet uit haar mond te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Becca.
Beginner
Becca.


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 22-02-10

Firmitas; school der mutanten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Firmitas; school der mutanten   Firmitas; school der mutanten Icon_minitimeza maa 06, 2010 10:05 pm

Firmitas; school der mutanten 1266249596-310
Kamenný schaamde zich bijna weer voor haar witte huid op deze school.
De glittertjes zweefden nog steeds om haar heen, Leelie?
Het nieuwe meisje streek haar haar achter haar oren. Mooi haar. Mooi gezicht.
"Planten. Mooi, ik hou wel van natuurlijke dingen. Ik ben rotsvervormer, daar is geen officiele naam voor geloof ik.." twijfelde ik.

-edit ik moet gaan tot later-
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisora
Gigant
Lisora


Aantal berichten : 863
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Luana

Firmitas; school der mutanten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Firmitas; school der mutanten   Firmitas; school der mutanten Icon_minitimeza maa 06, 2010 10:20 pm

Shicara keek op en knikte "oké," ze glimlachte "ik heb er eigenlijk maar weinig verstand van, ik ben net nieuw in dit gebeuren om het maar te zeggen. het is een wonder dat ik van firmitas afwist" ze glimlachte nogmaals. weer met een gat in haar geheugen, wat was dat toch?

Katashi kwam rustig de hoek omgelopen. Hij was hier al snel aangekomen en had meteen een eigen kamer toegeigend en zijn spullen weggezet. niet dat het veel was maar dat gaf niet. alles beter dan thuis, nee thuis kon hij dat niet noemen. hij keek op toen hij twee nieuwelingen zag en natuurlijk ook het dodelijk drukke tweetal. hij zuchte en kreeg meteen de neiging om zich om te draaien en weg te lopen. maar hoewel hij gesloten was kende hij wel manieren, en dat kon hij niet maken in het bijzijn van twee nieuwelingen zonder te weten hoe ze waren, niet dat hij zin zou hebben om daar achter te komen. hij besloot maar gewoon door te lopen zonder echt te reageren. dat hadden vast al wel meer gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Suki
Spelleider
Suki


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Texel, Nederland

Firmitas; school der mutanten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Firmitas; school der mutanten   Firmitas; school der mutanten Icon_minitimeza maa 06, 2010 10:26 pm

Firmitas; school der mutanten ISUnr
Leelie Ween

"Ik kan dingen laten zweven." Kondigde Leelie aan. "Wat kan jij? Ik ben benieuwd naar onze nieuwe leraren. We krijgen er twee, een voor theorie en een voor praktijk. Het is hier heel leuk hoor. Wat kan jij doen?" Ratelde Leelie, zoals gewoonlijk, weer door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frost
Beginner
Frost


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 03-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Weert

Firmitas; school der mutanten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Firmitas; school der mutanten   Firmitas; school der mutanten Icon_minitimeza maa 06, 2010 10:30 pm

Tina wachtte op een moment waar ze iets terug kon zeggen. "Ik kan... Ik kan dingen in brand laten vliegen, dus iets met vuur.." Ze begon door te krijgen dat Leelie erg veel praat. "Wie zijn die leraren?, en dat had ik al gezegd.." Tina begon te denken dat het een lang gesprek zou kunnen worden..
Terug naar boven Ga naar beneden
Suki
Spelleider
Suki


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Texel, Nederland

Firmitas; school der mutanten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Firmitas; school der mutanten   Firmitas; school der mutanten Icon_minitimeza maa 06, 2010 10:43 pm

Firmitas; school der mutanten ISUnr
Leelie Ween

"Vuur! Vet! Ik weet niet wie de leraren zijn. Zij hebben vaak van die beschermende krachten! Echt koel." kwetterde Leelie.
"Kooom. Laten we onze spullen wegzetten." bedacht Leelie zich plots en liep er weer vandoor. "Wat een mooie school hé?"

Toen ze aankwamen zag ze daar opeens een jongen zitten in de 'huiskamer' met een tekenblok voor zich. Het was een mysterieuze tekening van de zee.


Firmitas; school der mutanten 1266251623-880

Verstoord keek Jason op toen een enorm luidruchtig meisje binnen kwam stormen.
Kalm klapte hij zijn tekenblok dicht.
Nieuwsgierig keek het meisje hem aan.
Ze had blosjes van het druk zijn.
Ze zag er lief uit, het hypere maakte haar overdonderend en irritant.
Zijn tweede jaar op Firmitas...
Hij kon niet zeggen dat hij er veel zin in had, maar het moest maar.
Hij moest zijn kracht maar eens leren controleren.


Laatst aangepast door Suki op za maa 06, 2010 10:51 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Frost
Beginner
Frost


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 03-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Weert

Firmitas; school der mutanten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Firmitas; school der mutanten   Firmitas; school der mutanten Icon_minitimeza maa 06, 2010 10:50 pm

Tina snelde erachteraan. Even stopte ze om terug te rennen en haar koffer mee te nemen. Ze sprinte terug om hijgend (en veel te laat) "Ik vindt het er een beetje eentoning uitzien..." te zeggen.
Ze keek voor zich en zag daar Leelie en een jongen staan.
Woeps, dacht ze en ze liep langzaam weg en ging op een bank zitten
Terug naar boven Ga naar beneden
Suki
Spelleider
Suki


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Texel, Nederland

Firmitas; school der mutanten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Firmitas; school der mutanten   Firmitas; school der mutanten Icon_minitimeza maa 06, 2010 11:07 pm

Firmitas; school der mutanten 1266251623-880

"Goedendag. Ik ben Jason. Kan het alsjeblieft wat rustiger?" vroeg hij op een koele toon.
Koel als het water in een verfrissend beekje.
Even knikte hij naar het meisje achter het hypere meisje.
Hij stond op.
"Ik zal de tassen wel wegzetten. Meisjeskamers zijn aan linker kant." zei hij berustend en pakte de tassen van de meisjes af.


Firmitas; school der mutanten ISUnr
Leelie Ween

"D-Dankjewel." zei Leelie, dit keer de overdonderde. Verbaasd liep ze de rustige jongen achterna. "Ik wil in deze kamer!" gilde ze, bij de tweede linkerdeur. Er waren drie bedden. "Glitter en ik gaan hier samen in en dan nog iemand erbij." bedacht ze vrolijk hardop. "Dankjeweeeel. Voor dragen enzo. Wie ben jij? Ik ben Leelie, ik kan dingen laten zweven en jij?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Frost
Beginner
Frost


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 03-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Weert

Firmitas; school der mutanten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Firmitas; school der mutanten   Firmitas; school der mutanten Icon_minitimeza maa 06, 2010 11:12 pm

Tina was snel opgestaan en weer achter ze aan gaan lopen. Ze keek naar de kamers. Ze vond het geen goed idee om bij de hyperactievelingen te verblijven, dus liep ze naar een willekeurige deur hopend dat er geen hyperactieve meisjes in zaten die 3 keer dezelfde vragen zouden stellen in één dag, of iets in die richting.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisora
Gigant
Lisora


Aantal berichten : 863
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Luana

Firmitas; school der mutanten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Firmitas; school der mutanten   Firmitas; school der mutanten Icon_minitimezo maa 07, 2010 12:21 pm

Shicara glimlachte vaagjes terwijl ze achter hen aanliep. ze liep nog wat verder door. een deur trok haar gewoon heel erg aan. ze opende de kamer, de kamer was wat kleiner dan e andere kamer en er stonden dus twee bedden in plaats van drie. ze liep de kamer in en keek om zich heen. meteen begreep ze wat haar zo aantrok. de klimop die naast precies dat raam stond deed een wanhopige poging om door het raam te komen. ze zuchte en schudde haar hoofd.

Katashi was de anderen niet gevolgd maar liep rustig door. hij keek wat onwillekeurig om zich heen en blies een lok van zijn haar op precies de juiste plek inplaats van alleen maar naar boven. hij ging de hoek om en liep een kamer in. rustig liep hij door naar de deur die naar een afgeschermd buiten gedeelte liep. hij keek naar de lucht toen hij eenmaal naar buiten was gegaan en had zijn handen in zijn broekzakken gestopt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Firmitas; school der mutanten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Firmitas; school der mutanten   Firmitas; school der mutanten Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Firmitas; school der mutanten
Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Lopende RPG's :: Firmitas; school der mutanten :: RPG-
Ga naar: