PortalPortal  IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

RPG 1: 'Poorten van Illusie'

Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Alina
Gigant

Aantal berichten : 987
Registratiedatum : 23-02-10
Leeftijd : 28

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   di maa 09, 2010 2:00 pm

- Cailen -

Oké, weer een klap voor zijn ego. En hoe moest hij haar iets uitleggen over het vrije piratenleven? Veel mensen legden het stelen van mensen die toch al teveel hebben op een negatieve manier uit. Jammer, echt waar.
'We zijn een volk van zeevaarders. We leven van de handel en van de buit die ons zo af en toe toevalt na een geschil met andere eilanden.' zei hij omzichtig. Mooi gezegd, vond hij zelf. Hij was nooit een ster geweest in diplomatie, maar dit kon ermee door.
'Een koning is een leider. iemand die de wetten en regels maakt en het land bestuurd. Iemand die zorgt dat alles goed blijft verlopen en de burgers geen misdaden begaan. Al heeft hij daar ook de Koninklijke wacht voor, en de druïden...' Hij keek haar aan om te zien of ze het nog wel snapte.

Laatst aangepast door Alina op di maa 09, 2010 2:34 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://www.verhalensite.com/index.php?s=us&ss=r&id=5304
Hope
Admin

Aantal berichten : 286
Registratiedatum : 21-02-10
Leeftijd : 30

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   di maa 09, 2010 2:15 pm

Miriana moest grinniken om de uitleg die de prins gaf aan het meisje. Uiteraard wist ze wie hij was, ze wist alle koninklijke wezens van de zeven buitenwerelden bij naam en gezicht. Ze schudde haar hoofd, waarna ze uit het struikgewas te voorschijn kwam. Aangezien hij ook een reiziger was, kon hij haar misschien helpen aan belangrijke informatie die haar moeder hielp te vinden. Geruchten deden zich altijd te ronde, en piraten waren de eerste die ze verspreidden en opvingen.
Hoe dat andere kind heette, wist ze niet. Blijkbaar was ze, net als zovelen, te onbeduidend om te volgen via een van de portalen. Ze haalde haar schouders op, waarna ze Cailen Braeden aansprak.
'Hoogheid,' sprak ze met een zekere air om niet onderdanig over te komen. Het eerste wat ze van haar moeder geleerd was, was dat de hogepriesteres boven iedereen stond. Uiteraard gold dat niet voor Miriana zelf, maar zo lang niemand dat wist, kon het geen kwaad ze niks te vertellen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://mysticarpg.actieforum.com
Alina
Gigant

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   di maa 09, 2010 2:32 pm

- Cailen -

'Hoogheid.' zei een vrouwelijke stem achter hem.
'Iiek!' Cailen schrok en verloor haast zijn evenwicht op het ondiepe stuk grindbodem waar hij was gaan staan. Toen rechtte hij zijn rug, ietwat blozend van schaamte om zijn laffe reactie.
'Eh, bedoelt u misschien Sidra, jongedame?' vroeg hij zo beleefd mogelijk. De witte jurk van de nieuwkomer was van een fijngeweven stof, iets dat mensen van lagere komaf niet konden betalen. Haar handen waren glad en verzorgd, wat getuigde van een leven zonder zware arbeid. Ze was een edelvrouwe. Hoorde ze misschien bij Sidra's volk? Was ze hier om dat medicijn mee te helpen vinden? De situatie hier werd steeds bizarrer.
Terug naar boven Go down
Hope
Admin

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   di maa 09, 2010 2:43 pm

'Ik bedoel u, Cailen Braeden; kapitein van 'Cinaed' en zoon van een machtig tovenares en gevaarlijk hoofdman.'
Miriana stapte verder naar voren en keek de jongeman onderzoekend aan.
'Ik heb uw hulp nodig.' Ze had weinig zin om erom heen te draaien, aangezien ze de reputatie van de prins kon en vroeg dus meteen zijn hulp.
Terug naar boven Go down
Alina
Gigant

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   di maa 09, 2010 3:15 pm

- Cailen -

Huh, zijn hulp nodig? Hij had hulp nodig. En Sidra. Tjonge, dacht hij verbaasd. Van mislukkeling naar full-time held in enkele uren.
'Mevrouw,'zei hij overdonderd, omdat hij haar absoluut niet kende. Hij zou het nog wel weten als hij haar eerder had gezien.'Ik weet niet hoe u mijn naam kent, of wie u bent. Toch wil ik weten wat u te zeggen hebt, maar houdt u het alstublieft kort. Sidra hier heeft een zuster die in levensgevaar verkeert, en er is haast bij geboden. Dus tenzij u het niet bezwaarlijk vindt om ons te vergezellen, verzoek ik u vriendelijk om hier op mij te wachten. het spijt me, normaal gesproken had ik u een comfortabele plaats op mijn schip aangeboden, maar...'hij schudde zijn hoofd. Had hij een klap op zijn hoofd gekregen onlangs?
Terug naar boven Go down
Hope
Admin

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   di maa 09, 2010 3:24 pm

Sidra? Die naam deed wel een belletje rinkelen, maar Miriana kon er haar vinger niet opleggen. Zo belangrijk kon het dus wel niet zijn.
'Ik zal het kort houden, aangezien ikzelf ook weinig tijd hebt,' antwoordde Miriana toen. 'Maar helaas zal ik u onder vier ogen moeten spreken, aangezien het alleen de koninklijke familie aan mag gaan.'
Ze wierp het meisje dat Sidra werd genoemd, een vriendelijke glimlach toe. 'Niet persoonlijk bedoeld,' voegde ze er snel aan toe, aan het adres van het watermeisje.
Terug naar boven Go down
Lisora
Gigant

Aantal berichten : 863
Registratiedatum : 22-02-10
Leeftijd : 23

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   di maa 09, 2010 4:46 pm

Van plan op te landen was Alice niet. ze vloog verder terwijl ze een oplossing moest bedenken. de moest terug keren naar haar land. ze liep al zovelen jaaren achter meer kon ze er niet bij hebben. Toen hing ze stil. de bossen eindigden en voor zich uit was aleen een lange vlakte vol water. Niet alleen was ze niet meer thuis, ze was nu ook in een wereld vol water. natuurlijk niets mis mee als je een zeemeermin of man bent, maar zij was een elf. Even huiverde ze en zakte ze een stuk naar beneden. ze keek naar haar vleugels. de takken hadden haar reeds al beschadigde vleugels niet veel goeds gedaan. ze landde langs de oever en keek uit over de wateren. er rolde een traan over haar wang. weer moest ze haar thuis missen. haar tweelingbroer, haar ouders, haar volk. iedereen. dit kon gewoon niet waar zijn. het was te onwerkelijk. met de rug van haar hand veegde ze de tranen weg. Als haar ontvoerders haar wisten te volgen, want ze nam aan dat die onderhand wel weer zouden ontwaken. mochten ze haar niet zo zien. huilen was voor haar geen teken van zwakte, maar op zulke momenten weg. ze dacht na, uit ervaring wist e dat niet elke wereld zoveel poorten had. wie weet was deze wel net zo moeilijk te vinden als die bij hun. die na haar terugkeer haar haar leven had kunnen kostten als ze niet getraint was geweest. ze keek achterom naar het bos en wederom naar het water. Ze moest tot rust komen en voorzichtig sloot ze haar ogen. ze zou het voelen als iemand haar zou naderen maar voor nu moest ze een plan bedenken
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Emena
Gigant

Aantal berichten : 862
Leeftijd : 25

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   wo maa 10, 2010 12:28 am

-Sidra-

"Huh wat?" Sidra hoorde dat ze aangesproken werd door een stem die ze nog niet kende, nog een vreemdeling. Het haalde haar gelijk uit de trance waarin ze verkeerde omdat het water haar had aangesproken, het had haar weer een paar instructies gegeven die haar dichter bij haar doel moesten brengen. Nu ze weer bewust was van haar omgeving zag ze de nieuwe persoon, het was een vrouw die er nogal belangrijk uitzag. Ook weer wat nieuws, dacht Sidra, het ene moment was het eiland nog zo afgezonderd als het hoorde er zijn en het volgende moment liep het vol met vreemdelingen. Blijkbaar was het gedaan met de rust.Sidra vond dat lang niet zo erg als de meeste anderen van haar volk het zouden weten, wist ze. Het kon haar niet schelen. Het enige wat haar kon schelen was het redden van haar zusje en als dat zou betekenen dat ze het door de komst van de vrouw weer in haar eentje moest doen dan moest dat maar.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://mythica.actieforum.com/
Alina
Gigant

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   wo maa 10, 2010 1:40 am

- Cailen -

'Maar ik had Sidra beloofd om...' Cailen keerde zich om en viel stil. Er was geen spoor meer van het watermeisje te bekennen. 'Oh...' Hij probeerde zijn teleurstelling te verbergen. Kennelijk was hij dus geen geschikte metgezel. Schatte ze hem te zwak in? En misschien had ze gelijk...
Gelukkig greep zijn verstand tijdig in. Hij stond hier, met een andere dame in nood en hij had Sidra toch nog maar net ontmoet. Stop met zo'n overgevoelig watje zijn, Cailen.
'Nu, ze is er vandoor, dus kan ik met u onder vier ogen praten, denk ik,' zei Cailen schouderophalend tegen de edele dame in het wit.

Laatst aangepast door Alina op wo maa 10, 2010 2:24 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Hope
Admin

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   wo maa 10, 2010 1:55 am

'Dat is mooi,' knikte Miriana vriendelijk, waarna ze een aantal boomwortels zo manipuleerde dat zij en Cailen konden gaan zitten zonder dat hun kleren vuil werden. Ze nam plaats en wachtte af tot hij ook zat.
'Zoals je weet, zijn er zeven portalen die leiden naar zeven verschillende werelden.' Ze nam een kleine pauze toen hij haar bedachtzaam aankeek. Enkel de koninklijke families wisten van het bestaan van de poorten, en waar ze zich bevonden in hun wereld. Toen ging ze verder, 'Je weet ook dat de Hogepriesteres waakt over de poorten, mijn moeder.' Ze zocht naar de juiste woorden waardoor er weer een kleine stilte viel.
'Ze is dus verdwenen.' Ze wist het niet op een andere manier te brengen. 'Aangezien jij veel reist, wilde ik weten of er geruchten te ronde doen.' Ze keek Cailen hoopvol aan.
Terug naar boven Go down
Alina
Gigant

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   wo maa 10, 2010 2:31 am

- Cailen -

Even staarde hij haar perplex aan, toen schudde hij blozend zijn hoofd.
'Het spijt me enorm, vrouwe, maar ik ben niet wie u denkt, vrees ik. Mijn vader heeft me nooit iets gezegd over meer werelden dan mijn wereld en een hogepriesteres.'Hij wist uit haar houding wel af te lezen dat ze geen grapje maakte. Een voordeel van het leven tussen dieven en oplichters was dat je direct doorhad wie te vertrouwen was en wie niet. Voor een groot deel dan. 'Mijn oom zou het kunnen weten. Of mijn grootvader. Zij zijn de koning en de Troonopvolger. Ik ben slechts een prins.' Verdorie, weer iemand die hij niet verder kon helpen. Of toch wel?
'Ik zou u slechts een lift aan kunnen bieden naar de uitvalsbasis van mijn oom, vrouwe. Liever zou ik u begeleiden naar de Koning zelf, maar ik vrees dat...omstandigheden dat niet toelaten.'
Terug naar boven Go down
Emena
Gigant

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   wo maa 10, 2010 2:41 am

-Sidra-

Sidra zwom zo snel als ze kon verder met maar een gedachte: ze had al teveel tijd verspild. Ze merkte dat ze nu wel een stuk sneller was, het duurde niet lang of ze bereikte het einde van het riviertje waar ze in was. Ze was dichtbij nu, ze wist het zeker. Voorzichtig klom ze op de kant en baande ze zich een weg door de struiken, de aanwijzingen van de daarop liggende druppels volgend. Plots zag ze de heilige poel voor zich. Ze was er, ze had de Sawane bereikt. Ondanks dat ze de poel nooit eerder had gezien voldeed ze aan al Sidra's verwachtingen. Voorzichtig hield Sidra zich verborgen tussen het struikgewas, wetend dat waar de poel was, de Gadra waren. Ze wilde eerst zeker weten dat de bewaaksters er niet waren of in ieder geval niet op zouden letten voor ze ook maar een stap dichterbij deed. Hoe verleidelijk het ook was om nu maar gelijk te pakken wat ze wilde.

ooc ik heb van de poel maar een zij gemaakt daat zowel de giyana en gadra in mijn ogen vrouwen zijn en bij het volk de vrouw waarschijnlijk dus centraal staat...

Laatst aangepast door Emena op do maa 11, 2010 2:59 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Hope
Admin

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   wo maa 10, 2010 12:17 pm

Tot zover dus het in stand houden van opgelegde regels, bedacht Miriana grimmig. Echter, ze liet niets van haar verontwaardiging zien en knikte beleefd.
'Het zou een eer zijn om begeleid te worden door je,' sprak ze edelmoedig. Ze stond op, waarmee de boomwortels, waarop ze had gezeten, zich in een oogwenk terugtrokken.
'Ik vrees ervoor dat de problemen al begonnen zijn,' volgde ze, toen ze dacht aan zijn laatste woorden. Het kon nooit iets goed betekenen. 'Dus hopelijk kunnen we direct vertrekken of je hebt nog andere plannen?'
Terug naar boven Go down
Emena
Gigant

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   wo maa 10, 2010 6:41 pm

-Sidra-

Sidra zag de Gadra nergens, voorzichtig naderde ze de poel, rondkijken of ze niet toch een van de Gadra zag. Naarmate ze dichter bij de poel kwam voelde ze dat het haar steeds meer moeite koste om de regel te overtreden. Ik moet dit doen, dacht ze. Voor Sari. Plots zag ze de Gadra, geen van hun keek haar richting uit. Sterker nog, het leek of ze met iets anders bezig waren dan het bewaken van de poel. Sidra had echter geen tijd om te kijken wat er mis was, ze moest van dit ogenblik gebruik maken om haar doel te bereiken. Het was misschien haar enige kans. Toen ze bijna bij de poel was pakte ze zo voorzichtig mogelijk een flesje uit haar tas, ze kon het zich niet veroorloven een geluid te maken. Uiteindelijk was ze bij de rand aangekomen. Ze boog zich voorover om wat water uit de poel te halen. Op het moment dat haar hand het water raakte zag ze iets en hoorde ze iemand een kreet slaken. Het was pas toen een straal water haar omsloot en vastgreep dat ze zich besefte zelf de kreet geslagen te hebben. De straal water deed haar echter niets, het was wat ze gezien had waar ze bang voor was. Dat beeld, dacht ze. Het kan niet waar zijn...
Terug naar boven Go down
Lisora
Gigant

Aantal berichten : 863
Leeftijd : 23

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   wo maa 10, 2010 6:58 pm

Alice draaide zich in een ruk om toen ze een kreet hoorde. een aantal vlogels vlogen op, het was dichterbij dan ze dacht, maar verderweg dan ze wist. ze keek om zich heen en besloot niet langer stil te staan. ze begon te lopen, en al snel begon ze te rennen door de bossen. ze had ervaring, je moest toch was als je vleugels je ontnomen waren. ze rende door de bossen en keek om zich heen. Waar rende ze eigenlijk naartoe? tijd om daar over te denken had ze niet want in de verte hoorde ze gemompel. ze waren wakker en hadden haar gevolgd. Ze was rechtstreeks terug gerent. ze keek om zich heen en vloog de takken van de bomen in. ze pakte haar pijl en boog. vijf pijlen had ze niet meer. maar ze was niet van plan ook maar één pijl te verspillen ze pakte de pijl en wachtte af.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Alina
Gigant

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   wo maa 10, 2010 11:47 pm

- Cailen -

Cailen keek de vreemde dame aan, zodra hij weer omhoog was gekrabbeld. toen de boomwortels spontaan terugschoten was hij onzacht op zijn niet al te vlezige achterste geland.
'Alles goed en wel, maar ik zou toch wel uw naam willen weten. Vergeef me mijn onbeleefdheid aangaande uw privacy, maar ik heb graag kennis van wie ik aan boord heb.' Als ze een moordenares was, gestuurd om hem te doden, zou hij haar naam misschien kennen, of een van haar schuilnamen.
Geruchten déden snel de ronde onder piraten. de vraag was alleen welke te vertrouwen waren en welke niet.
'Mijn schip ligt aan de kust. We zouden weg kunnen varen maar...' Toen klonk er een luide gil. Sidra!
Hij rende halsoverkop weg in de richting van de kreet.
Terug naar boven Go down
Hope
Admin

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   do maa 11, 2010 12:24 am

Over beleefdheden gesproken, dacht Miriana gepikeerd. Zomaar wegrennen tijdens een gesprek. Vriendelijk! En dat moest dan de prins van deze wereld voorstellen.
Daar ging verandering in komen zodra zij Hogepriesteres was! Het was dus duidelijk dat er heel veel opgelegde tradities half aanwezig waren, of gewoon totaal verdwenen. Dat had haar moeder goed voor elkaar.
Miriana bleef een moment staan, nadenkend over wat ze moest doen. Ze kon evengoed terug gaan naar de binnenwereld en net zo egoïstisch zijn als dat haar moeder feitelijk was en haar geboorterecht opeisen.
Ze vloekte, toen ze alsnog achter Cailen aanliep.
'Avor, ik moet toch eens gaan leren om me te gedragen als m'n moeder,' grommelde ze, terwijl zich een pad van mos voor haar verscheen. Het was exact hetzelfde pad dat Cailen liep, waardoor ze hem gemakkelijk kon volgen.
Terug naar boven Go down
Emena
Gigant

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   do maa 11, 2010 1:03 am

-Sidra-

Sidra vocht tegen het water, wetend dat het geen nut had. Iedereen kon dan wel water sturen, alleen de Giyana was er beter in dan de Gadra. Kracht had ze weinig aan. Ze moest een andere manier zoeken om vrij te komen en veilig bij haar zusje aan te komen. In iedere geval was er een ding positief aan de situatie, ze had het flesje weten te vullen vlak voor ze gegerepen werd.
ze vroeg zich af wat ze eigenlijk aan het water had nu, nu ze het beeld gezien had, nu ze wist dat het de Giyana was die...Nee, zei ze tegen zichzelf, ze moest het verkeerd gezien hebbem Het kon gewoonweg niet.
Terug naar boven Go down
Alina
Gigant

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   do maa 11, 2010 2:15 am

- Cailen -

Cailen stormde zo snel als de struiken het toelieten door het hinderlijke groen. Hij hoorde geklots van water en volgde het geluid naast zijn instinct. Bij een open plek beleef hij even verschrikt staan, voor hij op de poel af stormde, waar Sidra gevangen werd gehouden door...water.
'Sidra! Wacht! Blijf waar je bent! Ik kom je helpen!'
Terug naar boven Go down
Emena
Gigant

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   do maa 11, 2010 2:25 am

-Sidra-

"Alsof ik ergens heen kan," antwoordde Sidra, meer geïrriteerd klinkend dan ze wilde. Ze keek naar wie het gezegd had en zag dat het Cailen was, wat ze ook zag was de verschrikte blik op zijn gezicht, het leek of hij nog nooit zoiets gezien had. Sidra verwachtte dan ook niet veel nuttige hulp en probeerde toch maar tegen het water in te gaan. Ze mocht dan wel niet even sterk zijn als de Gadra, misschien als diegene die haar gevangenhield even niet oplette zou ze toch los kunnen komen.
Toch, ondanks dat ze liever zichzelf wilde bevrijdden kon ze het ergens wel waarderen dat de jongeman haar wilde helpen, ookal wist hij nog niet waartegen hij het op zou nemen.
Terug naar boven Go down
Alina
Gigant

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   do maa 11, 2010 2:40 am

- Cailen -

Cailen sloeg met zijn zwaard door het water. Niks. Jammer. Sommige soorten magie sloten kort door ijzer.
'Momentje. Rustig blijven, Sidra! Het komt allemaal wel goed! Vooral niet in paniek raken!' ratelde hij achter elkaar, intussen koortsachtig de gebaren makend die vooraf gingen aan een waterspreuk. Als deze maar sterk genoeg was. Water was niet zijn element, erg beschamend voor een zeeman.
Terug naar boven Go down
Hope
Admin

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   do maa 11, 2010 2:45 am

Miriana had inmiddels de plek bereikt waar Cailen gestopt was. Verontwaardigd keek ze naar Sidra die gevangen werd gehouden door middel van watersturen. Had dat kind nu daadwerkelijk verwacht dat ze zomaar water uit de poel kon nemen, zonder gepakt te worden? Ze moest wel erg hard op haar achterhoofd gevallen zijn.
'De slimmerik,' uitte ze dan ook zonder enige medelijden te tonen. 'Dacht ze nu werkelijk ongezien iets van dat water te kunnen pakken? Dat water is nog verraderlijker dan een tornado dat net van zijn koers geweken is.'
Zonder op protesten van Cailen te wachten, liep ze op de gadra af en groette hen op de manier zoals haar moeder altijd deed wanneer ze de buitenwerelden betrad. Het was duidelijk dat de vijf vrouwen haar direct herkenden als de dochter van de hogepriesteres, waarop ze direct een buiging voor haar maakten.
Terug naar boven Go down
Emena
Gigant

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   do maa 11, 2010 2:56 am

-Sidra-

"Alsof ik zo gemakkelijk in paniek raak...Als je het nog niet gemerkt had ik probeer me te concentreren om een poging te doen tot mezelf te bevrijden, dus als je stil wilt zijn zou dat fijn zijn...Waar ben je nu eigenlijk mee bezig? Dansen lijkt niet echt iets wat gaat helpen." zei Sidra. Plotseling zag ze dat ook de andere vreemdeling bij de poel was aangekomen. Ze hoorde haar wel spreken, maar was te erg met zichzelf loskrijgen bezig om te luisteren naar wat er daadwerkelijk gezegd werd. Op het moment dat de Gadra bogen, voelde Sidra gelijk dat ze afgeleid waren, het water verslapte iets. Ze maakte van het moment gebruik om met al haar kracht de waterstraal van haar af te slaan. Als dit mislukte had ze geen enkele kans meer om los te komen, laat staan om op tijd bij haar zusje te zijn. Voor het beeld werkelijkheid werd.
Terug naar boven Go down
Alina
Gigant

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   do maa 11, 2010 3:01 am

- Cailen -

Het water liet Sidra langzaam een stukje los. Cailen grijnsde breed, denkend dat zijn spreuk had gewerkt. Toen hoorde hij de vreemde dame praten en zakte zijn vreugde weg. Hij probeerde het gevoel van teleurstelling te verbijten. Het watermeisje was veilig en daar ging het om, niet om het verrichten van heldenwerk. Hij keek naar de witte dame.
Bah, arrogant wicht. Kon niemand hem dan ook eens een momentje van geluk gunnen? De wezens die op Sidra leken - vrouwelijk, lang en in groen en blauw, grijs en bruin gehuld - bógen voor de hooghartige priesteresdochter. Een steek van jaloezie schoot door hem heen en hij schaamde zich ervoor. Na al die jaren had hij zich er nog niet bij neergelegd dat de troon buiten zijn bereik zou blijven voor altijd.
Een beweging uit zijn ooghoek trok de aandacht. Sidra was bezig zich los te werken. Was dat haar dank? Hem achterlaten met deze gewapende krijgsvrouwen en dat verwende, opgetutte...?
Terug naar boven Go down
Emena
Gigant

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   do maa 11, 2010 3:06 am

-Sidra-

Sidra wist niet of het nou lag aan wat de jongen had gedaan of aan haar eigen kracht maar ze was los en daar draaide het om. Nu moest ze snel zijn.
"Als je me nog wilt helpen zul je nu meemoeten, nu de Gadra met haar bezig zijn," zei Sidra tegen Cailen met een knik in de richting van de vreemde vrouw. "We zullen moeten opschieten, volg me"
Sidra dook het struikgewas in op zoek naar de dichtsbijzijnde rivier of beek, als het haar maar naar huis kon brengen maakte het haar niet uit wat voor water het zou zijn.

ooc: deze post is gepost op het moment dat er bij alina's post nog stond dat ze los was...als iemand problemen met deze post heeft moet hij het maar zeggen..dan verzin ik wel wat anders
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: RPG 1: 'Poorten van Illusie'   

Terug naar boven Go down

RPG 1: 'Poorten van Illusie'
Terug naar boven 
Pagina 3 van 40Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Lopende RPG's :: Poorten van Illusie :: RPG-
Ga naar: